مسئولان از تجاوز آمریکا به دارایی‌های ایران دفاع کنند95/02/10

http://bushehri.net/images/namazjome/1618615.jpgامام جمعه قم با اشاره به مصادره دو میلیارد دلار از دارایی‌های ایران در آمریکا، فرمودند: از مسئولان انتظار داریم در برابر این تجاوز آشکار از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های آمریکا بعد از اجرای برجام اظهار داشتند: امروز شاهدیم که آمریکایی‌ها پشت سرهم کارشکنی می‌کنند.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري افزودند: زمانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به آمریکا اعتماد نداریم این جمله برای بعضی ها بسیار سخت بود اما هرچقدر جلو‌تر می‌رویم صحت این جمله بیشتر آشکار می‌شود و معلوم نیست پرونده بدعهدی‌های آمریکایی‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزودند: آمریکایی‌های زمانی به ایران هراسی دامن می‌زنند و روزی نیز ایران را به طرفداری از تروریسم و حقوق بشر متهم می‌کنند.

ایشان با بیان اینکه عده‌ای که مذاکره می‌کردند باور داشتند که دشمنی‌های آمریکا با این مذاکرات کمتر می‌شود، افزودند: متأسفانه امروز می‌بینیم که در روز روشن ۲ میلیارد دلار از دارایی‌های ملت ایران با حکم یک دادگاه در آمریکا مصادره می‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: ملت ایران استوار در برابر همه توطئه‌های آمریکا خواهد ایستاد.

ایشان ادامه دادند: برخی‌ها دولت گذشته را در این زمینه متهم می‌کنند و برخی هم دولت فعلی را، که نباید به این صورت عمل کنیم و از مسئولان انتظار داریم چون حقوق ملت ایران در میان است در برابر این تجاوز آشکار و غارت آمریکایی‌ها از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.