مسئولان اقدام هتاکانه در عربستان را پیگیری جدی کنند94/01/23

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2016.jpegحضرت آيت الله سيدهاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدیر حوزه‎های علمیه کشور فرمودند: مسئولان اقدام هتاکانه در عربستان را پیگیری جدی کنند.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار یکی از خبرگزاری‎ها با اشاره به اقدام هتاکانه مأمورین عربستان نسبت به دو نوجوان ایرانی اظهار داشتند: آنچه اتفاق افتاد بسیار ناگوار بود. از سوی کسانی که ادعای خدمت به زائران خانه خدا دارند، مسئولیت سنگینی و سترگی در جهان اسلام دارند. باید مراقبت‎ها از سوی مسئولان عربستان به گونه‎ای باشد که کوچکترین خطایی اتفاق نیفتد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: چنین مسائلی که افکار یک ملت را جریحه دار می‎کند و برای کشور میزبان شرایط خوبی نخواهد داشت و آنها باید بیش از ما در تلاطم باشند که هرچه زودتر این مساله را پیگیری کنند و با عوامل ان برخورد کنند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشتند: این گونه اقدامات در دنیا برای یک کشور میزبان، نزد افکار عمومی بازتابی منفی دارد. همچنین نزد مسلمانان اثر منفی دارد و دولت عربستان باید با این موارد برخوردی جدی باید انجام دهند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کردند: مسئولان ما نیز باید به شکل جدی این موارد را پیگیری کنند زیرا این نوع اقدامات قابل گذشت و اغماض نیست و باید تا به نتیجه رسیدن و اقناع افکار عمومی اقدامات جدی صورت گیرد هر چند اقداماتی از سوی وزارت خارجه و سازمان حج و نمایندگان مجلس صورت گرفته اما باید این اقدامات قاطعانه باشد.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان تصریح کردند: مردم مطالبه جدی برای برخورد قاطع با این اقدام ناگوار در عربستان دارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.