مسئولان برای بهبود اشتغال و رفع بیکاری جوانان تلاش کنند95/05/24

http://bushehri.net/images/0bushehri/______3_20131128_1638345433.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: مسئولان برای بهبود وضعیت اشتغال و رفع بیکاری جوانان تلاش کنند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» صبح جمعه در جمع مسئولان شهر آبدان شهرستان دیر با تبریک میلاد امام رضا(ع) افزودند: یکی از دغدغه های جوانان مشکل بیکاری است و مسئولان باید در این زمینه چاره‌ای بیندیشند.

ایشان با بیان اینکه مردم در تمامی میادین پیروز شده‌اند و همواره در همه صحنه‌ها پیش قدم بوده‌اند، اضافه کردند: مردم در تمامی صحنه های هشت سال دفاع مقدس از این آزمون الهی پیروز بیرون آمده‌اند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما در جامعه ای زندگی می‌کنیم که رهبر راهنما است افزودند: امروز مسئله انقلابی بودن و ماندن مطرح می‌شود؛ خیلی از مردم دنیا دوره انقلابی‌گری را فراموش می‌کنند اما مردم ما همیشه پشت سر رهبر خود هستند.

کسی خیال نکند همه چیز عوض شده است؛ ایمان، موسمی و فصلی نباشد چرا که ما عهد و پیمان با شهدا بسته‌ایم. باید در مسیر انقلاب باشیم و بچه‌هایمان را با انقلاب آشنا کنیم.

دشمن خیلی برای این مسئله برنامه ریزی کرده است اما شکست خورده؛ نفوذ گاهی سیاسی و گاهی نیز اقتصادی و فرهنگی است.

ایشان با تاکید بر اینکه ما باید بر اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم و رهبر معظم انقلاب هم در این زمینه تاکید دارند، افزودند: اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار مسئولان باشد.

دیدگاه‌ها   

#4 Guest 1396-02-26 16:12
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
علی اسفندیاری
#3 علی اسفندیاری 1395-05-09 08:50
مرد خدا و انسان با اخلاصی بود که نظیر نداشت اگر این انسانها مسئول بودند کسی حقوق نجومی نمی گرفت که مردم را از انقلاب اسلامی زده کند
نقل قول کردن
سهراب
#2 سهراب 1395-05-09 08:22
طلاق بیداد میکند شما چه میکنید به نظر من دلیل اکثر طلاقها مشکلات اقتصادی و ناتوانی در کنترل هزینه های زندگی - عدم شناخت دقیق زوجین از همدیگر - خیانت کردن زوجین به یکدیگر - مهریه های بالا و وسوسه زنان برای پوادار شدن - توقعات بالای زن از شوهر و ناتوانی در برآورده کردن آنها - مشکلات روانی و سوءظن و غیره میباشد. یکی از بزرگان میفرماید زن چیزی جز شوهر نمیخواهد همینکه شوهر پیدا کرد همه چیز از او میخواهد به نظر من باید زنها خیلی از توقعاتشونو بیارن پایین شما باید یاد بدید
نقل قول کردن
حسینعلی سبزواری
#1 حسینعلی سبزواری 1395-05-08 05:31
تنها یار وفادار امام و رهبری آیت الله جنتی باقی مانده که خدا حفظشان کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.