مسئولان عراقی نباید همدلی و همراهی خود را فراموش کنند93/04/27

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476367812500.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، به جنایات تکفیری‌های در کشورهای منطقه و به خصوص اقدامات گروه تروریستی داعش در عراق اشاره کردند و افزودند: با توجه به جنایاتی که گروه داعش در عراق انجام می‌دهد وجود اختلاف در بین مسئولان عراقی نتایج خوبی را به همراه نخواهد داشت و مسئولان عراقی نباید همدلی و همراهی خود را فراموش کنند.

ایشان اضافه کردند: اختلافات مسئولان عراقی جای نگرانی دارد و آنان باید بدانند در حالی که دشمنان از همه جهت آنان را مورد حمله قرار داده‌اند دعوا بر سر پست و منصب و مقام جایگاهی ندارد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: این اواخر انتخابات در کشور عراق برگزار شده و در مرحله بعدی مسئولان عراقی بدور از هرگونه اختلافات و دودستگی‌ها و با حفظ وحدت باید به مقابله با فتنه گری‌های گروه‌های تکفیری و تروریستی بروند.

دیدگاه‌ها   

ناشناس
#1 ناشناس 1395-05-13 06:08
داخل زندگی ما همیشه نگرانی است همیشه استرس است کسی به داد کسی نمیرسد مسلمانی مرد کمک به دیگران مرد کار شر افتخار دارد کار خیر عقب ماندگیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.