مشکل کمبود آب استان بوشهر با احداث آب شیرین کن ها حل شود95/05/20

http://bushehri.net/images/ejlasiie/1/2/557575/IMG14311920.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری استفاده از نیروهای توانمند بومی استان در صنایع نفت و گاز را ضروری توصیف کردند و فرمودند: اگر این صنایع بزرگ در استانی دیگر بود شاید شرایط متفاوت بود و لازم است بستر برای حضور نیروهای بومی فراهم شود.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» بعد از ظهر سه شنبه در نشست با فرماندار و مسئولان شهرستان جم خاطرنشان کردند: البته با حضور متخصصین مورد نیاز صنایع که در استان وجود ندارد مخالفتی نداریم اما باید در سایر موارد نیروهای استان بکارگیری شوند.

ایشان تصریح کردند: استاندار بوشهر بشارتی به من دادند که طرحی برای کاهش تبعیض ها در این زمینه دارند که اگر این طرح پیگیری شود می تواند مفید باشد.

آیت الله حسینی بوشهری مشکل آب را از دیگر مشکلات مهم استان برشمردند و خاطرنشان کردند: متاسفانه بخش مهمی از آب استان از جاهای دیگر وارد می شود که بعضا با مخالفت هایی از سوی مردم و کشاورزان آن مناطق مواجه می شود.

لازم است مشکل کمبود آب استان، با احداث آب شیرین کن ها حل شود و در برخی کشورهای عربی نیز از آب شیرین کن ها علاوه بر مصرف شرب، در کشاورزی نیز استفاده می شود که ما هم باید استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها   

سیا
#2 سیا 1395-05-24 13:33
دل به دریا زدن و سوختن در آتش عشق...
داستانیست که دل سوختگان میدانند.
تا تو دریا نشوی موج اسیرت نشود
راز دریا را فقط غرق شدگان میدانند
نقل قول کردن
سیا
#1 سیا 1395-05-24 13:16
مسئولین حقوق های نجومی را بگیرند اقوامشان را از بیکاری نجات بدهند پیشکش مرگ بر رشوه خوار مرگ بر رانت خواری
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.