مشکلات قم با همدلي و همزباني مسئولان شهري برطرف مي‌شود94/01/18

http://bushehri.net/images/0000/2/1/1428348288g3_gall.jpgعضو خبرگان رهبري فرمودند: همدلي و همزباني در فعاليت شهرداري اين است که همکاري‎هاي متقابل بين شوراي اسلامي شهر و شهرداري وجود داشته و دو طرف به برنامه‎هاي همديگر احترام بگذارند.

حضرت آيت الله سيدهاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» پيش از ظهر دیروز در ديدار سرپرست شهرداري قم ، ضمن تبريک سال جديد و ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشتند: حضرت فاطمه(س) فرمودند: «مَنْ أصعَدَ الي اللهِ خالِصَ عبادَتهِ اهبطَ اللهُ لَهُ افضَلَ مصلَحَتةِ» هر كس عبادات و كارهاي خود را خالصانه براي پروردگار خويش انجام دهد، خداوند بهترين مصلحت‎ها و بركات خويش را براي او تقدير نموده و نازل مي‎كند.

ایشان ابراز داشتند: عبادت تنها انجام نماز و روزه نيست؛ بلکه هر فعاليتي که خالص الي الله باشد عبادت است که از جمله آن رفع مشکلات مردم مي‎باشد.

مدير حوزه‎هاي علميه کشور با اشاره به نامگذاري سال 1394 از سوي مقام معظم رهبري به سال "دولت و ملت؛ همدلي و همزباني"، خاطرنشان ساختند: اگر اراده براي همدلي و همزباني وجود داشته باشد، بسياري از کارهاي خوب رقم خواهد خورد که به نفع مردم و جامعه مي‎باشد.

عضو خبرگان رهبري تصريح کردند: همدلي و همزباني در فعاليت شهرداري اين است که همکاري هاي متقابل شوراي اسلامي شهر و شهرداري وجود داشته و دو طرف به برنامه‎هاي همديگر احترام و آن را اجرايي نمايند.

امام جمعه قم تأکيد کردند: شهرداري و شوراي اسلامي شهر مي‎توانند با همدلي و همزباني دغدغه‎هاي مردم را برطرف نمايند.

 آيت الله حسيني بوشهري ادامه دادند: همدلي و همزباني فقط ميان دولت و مردم نيست؛ بلکه خود مردم با هم و خود دولت نيز با زير مجموعه‎هاي خود بايد به اين شعار پايبند بوده و آن را اجرا نمايند.

ایشان با اشاره به فلسفه شعار سال 1394، بيان داشتند: بر اساس مطالعاتي که در اين زمينه داشتم به اين نتيجه رسيدم که رهبر معظم انقلاب بارها بر اينکه کشور در شرايط پيچ تاريخي به سر مي‎برد، تأکيد داشتند و فرموده‌اند که دشمن در مقابل ما قرار گرفته، به همين دليل اين سال را به اين شعار نامگذاري کردند تا بتوانيم با مشکلات به بهترين شکل کنار آمده و آن را حل نماييم.

استاد سطوح عالی حوزه علميه قم اظهار داشتند: همدلي و همزباني يعني حرکت به سمت اقتصاد مقاومتي؛ به گونه‎اي که کشور بر روي پاي خود بايستد.

دیدگاه‌ها   

دیده بان
#1 دیده بان 1395-05-27 07:00
سلام بسیار مطلب خوبی بود از خدا می خوام حرص و طمع رو در من از بین ببره تا به حرام خوری نیفتیم مانند کسانی که حقوق های نجومی گرفتند و شکم هاشون از مال حرام پرکردند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.