مقام معظم رهبری نیز امروز پرچمدار مباحث قرآنی است94/08/30

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2012.jpegحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، دیشب در مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن استان قم، فرمودند: مقام معظم رهبری نیز امروز پرچمدار مباحث قرآنی است

نکته بسیار مهم در اینجا آن است که از چه راهی برای توسعه فعالیت های قرآنی استفاده کنیم؛ البته پس از پیروزی انقلاب، مباحث قرآنی رونق بسیاری پیدا کرده است و مقام معظم رهبری نیز امروز پرچمدار مباحث قرآنی است؛ ایشان در ماه رمضان، چندین ساعت به مباحث قرآنی می پردازند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کردند: مساجد و حسینیه های ما باید مرکز نشر معارف قرآن باشد؛ مساجد تنها در هنگام نماز باز است و مابقی تعطیل است؛ در چین، درب مساجد مناطق مسلمان نشین همیشه باز است و امام جماعت، خود را وقف مسجد می کند و مردم را در طول روز و تا ساعاتی پس از نماز مغرب و عشا راهنمایی می کند.

ایشان افزودند: اگر بخواهیم فرهنگ قرآن در جامعه ما راه پیدا کند باید مباحث قرآنی از مساجد سرچشمه و توسعه یابد؛ باید در مساجد کارهای فرهنگی و قرآنی را سامان داد.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان کردند: باید در شهرها، غیر از کانون مساجد و... خانواده های قرآنی تشکیل دهیم و آنها را الگوی دیگران کنیم؛ در این زمینه باید قهرمانان قرآنی را ارج نهیم و برای قهرمانان قرآنی که در مسابقات بین المللی حائز رتبه می شوند، برنامه داشته باشیم و باید در فرودگاه استقبال باشکوهی از آنها داشته باشیم.

دیدگاه‌ها   

فاطمه
#2 فاطمه 1395-06-09 17:32
ممنون از مطلب خوبتون
نقل قول کردن
امیرعلی مصباح
#1 امیرعلی مصباح 1395-06-06 15:00
بسیار بسیار بسیار عالی و برام جالب بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.