ملت به منحرفین از انقلاب، تودهنی محکمی خواهد زد 92/02/23

http://h-bushehri.ir/images/zaman/852852852.jpgآیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ، عصر دیروز طی سخنانی در هشتمین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج قم که در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به این که دو نهاد مقدس روحانیت و سپاه و بسیج در راستای حراست از نظام و انقلاب همواره در صف مقدم بوده اند، اظهار داشت: این دو نهاد در راستای نشر معارف دینی ، حراست از انقلاب و نظام اسلامی و نیز تاکید بر وحدت و همدلی مومنانه درکشور خدمات ماندگاری انجام داده اند.

وی همچنین با اشاره به نقش محوری ولایت فقیه و روحانیت در هدایت انقلاب اسلامی گفت: نگاه مردم از دیرباز به یک روحانی و عالم دینی یک نگاه الگویی بوده است به ویژه در رابطه با «سبک زندگی دینی» که روحانیت همواره مولد فرهنگ دینی جامعه بوده است.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که روحانیت و مجموعه سپاه و بسیج هیچ گاه نسبت به حراست از انقلاب و نظام و اسلام بی تفاوت نبوده و نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ما خرسندیم از این که اولین حرکت برای تحقق جامعه اسلامی از سوی مرجعیت و روحانیت در این کشور رخ داده است و حوزه های علمیه در این باره نقش کلیدی و محوری داشته اند.

وی با اشاره به جایگاه و فضیلت بالای روحانیت و سپاه و بسیج در کلام نورانی امام و رهبری ابراز داشت: امروز اگر مشغول مسایل انقلاب شویم و نسبت به نگارش و جمع‌آوری تاریخ انقلاب غافل باشیم، باید بدانیم که عده ای تاریخ انقلاب را آن گونه که می پسندند می نویسند و لذا خطر تحریف در آن وجود دارد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به کلام گهرباری از امام صادق(ع) گفت: بر اساس فرمایش نورانی امام صادق (ع)، چهار وظیه کلیدی متوجه روحانیت و عزیزان سپاهی و بسیجی است که به طور اختصار شامل خداشناسی، نعمت شناسی ، وظیفه شناسی و دشمن شناسی می شود.

وی با اشاره به برکات و دستاوردهای انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) بیان داشت: امروز روحانیت و سپاه و بسیج دارای نعمت آبرو و عزت و احترام در بین مردم به برکت انقلاب است و لذا ما باید بیش از دیگر اقشار جامعه قدردان این نعمت باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که تمام دنیا ، انقلاب اسلامی را به نام روحانیت و سپاه و بسیج می شناسند،  گفت: روحانیت باید در راستای مرزبانی دین خدا و پاسخ به شبهات و حملات دشمن، همواره سطح دانش، اخلاص و تقوای خود را بالا ببرد و لغزشگاه ها و آسیب ها را بشناسد و از آن بپرهیزد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت و تلاش سپاه علی بن ابیطالب(ع) در راستای برگزاری این همایش اظهار داشت: امروز مردم ، روحانی و سپاهی و بسیجی را حافظ انقلاب می دانند و این دو قشر باید در کنار هم و متحد در خدمت آرمان های اسلام و انقلاب باشند.

مدیر حوزه های علمیه کل کشور با بیان این که امروز دشمنان به دنبال جدایی میان مردم با روحانیت و سپاه و بسیج هستند، گفت: گرچه در شرایط فعلی ، گرانی و تورم و مشکلات اقتصادی به مردم فشار می آورد و دشمنان نیز با تمام وجود برای ضربه زدن به انقلاب و نظام آماده هستند، اما به فضل الهی دشمن به اهداف خود نمی رسد و مردم نیز عمیقا پای انقلاب و اسلام و نظام هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ثبت نام خیل کثیری از کاندیداها در انتخابات تصریح کرد: البته شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل می کند اما تا روز رای گیری آن چه مهم است این که بدانیم گفتمان امام و رهبری باید ملاک عمل باشد و هر کاندیدایی که بیشتر پایبند به این گفتمان در

عمل باشد، او اصلح و شایسته است.

آیت الله حسینی بوشهری بر لزوم حضور باشکوه و حداکثری مردم در پای صندوق های رای، تاکید کرد و افزود: تمام توطئه ها و فتنه ها به فضل الهی و با هوشیاری ملت و رهبری خنثی می شود و ما شاهد انتخاباتی باشکوه در کشور خواهیم بود.

وی اضافه کرد: البته مردم ما قضایای ناگوار فتنه سال 88 را فراموش نکرده اند و لذا هر کسی در هر جایی که مسیرش با مسیر انقلاب و رهبری منحرف شود ، با تودهنی ملت روبرو می شود.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: ملت ما ملتی رئوف و عطوف هستند اما به مصداق آیه شریفه قرآن، با وجود آن که «رحماء‌ بینهم» هستند اما «اشداء علی الکفار» نیز می باشند و لذا با شدت با مخالفان نظام برخورد می کنند.

وی در خاتمه گفت: ما باید با روشنگری و تبیین حقایق در استان مقدس قم، کاری کنیم که انتخابات قم یک الگوی انتخاباتی در کشور شود و برای این کار ما باید به معیارهای مورد نظر امام و رهبری عنایت ویژه داشته باشیم

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.