ملت در ۲۲ بهمن حماسه دیگری خلق کنند/ حضور در راهپیمایی تجدید عهد با امام و رهبری است93/11/21

http://bushehri.net/images/busshehri/1/542/86621_649.jpgمدیرحوزه‎های علمیه کشور  بر ضرورت خلق حماسه دیگر همچون گذشته در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کردند و فرمودند: ملت عزیز ایران با توجه به شرایط امروز کشور، منطقه و توطئه‎های دشمنان برای دفاع، حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» در گفت‎وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری‎ها با تبریک و تهنیت فرارسیدن سی وششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری و ملت ایران، اظهار داشتند: 36 سال پیش ملت قهرمان ما در مقابل نظام طاغوت ایستادگی و مقاومت کرده و برای رسیدن به آرمان هایش شهدایی را تقدیم انقلاب کرد که در نهایت در روز 22 بهمن ماه سال 1357 این انقلاب، باشکوه و عظمت به پیروزی رسید.

ایشان تصریح کردند: حضرت امام راحل(ره) نیز بعد از سالها دوری از وطن که روز 12 بهمن وارد خاک کشور شده بود، بعد از ده روز از حضور ایشان در خاک میهن، این انقلاب به ثمر نشست.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور در ادامه، حضور در صحنه را یکی از وظایف امروز مردم و مسئولان برشمردند و ابراز داشتند: نباید تصور کنیم با پیروزی انقلاب اسلامی دیگر نیازی به حضور مردم نیست.

آیت الله حسینی بوشهری بر ضرورت خلق حماسه دیگر همچون گذشته در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کردند و اظهار داشتند: با توجه به شرایط امروز کشور، منطقه و توطئه‎های دشمنان، این مسئله ایجاب می‎کند که زن، مرد، پیر و جوان مردم عزیزمان در سراسر کشور برای دفاع، حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند.

ایشان با اشاره به اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دو پیام برای دوستان و دشمنان نظام دارد، ابراز داشتند: دوستان انقلاب با خلق حماسه دیگر در 22 بهمن متوجه خواهند شد، ملت عزیز ایران همچنان بر سر عهد و پیمان با با امام(ره) و رهبری استوار است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: همچنین دیگر پیام حضور مردم برای کسانی که دل در گروی انقلاب دارند و نسبت به آینده این انقلاب دل بسته‎اند این است که بدانند انقلاب اسلامی همچنان مسیر پرخروش خود را برای دستیابی به آرمان‎ها تداوم می‎دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.