مهدکودک‌ها رقص و موسیقی به کودکان آموزش ندهند 93/06/08

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2017.jpeg

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه کشور در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با ابراز تاسف از این که امروز در برخی مهدکودک ها به جای انتقال فرهنگ اهل بیت(ع) با رقص و موسیقی کودکان را تغذیه می کنند، تصریح کردند: این مسئله فاجعه است، چرا که قلب کودکان پاک است و وقتی با الگوهای اشتباه تربیت می شوند، در آینده دچار مشکلاتی خواهند شد.

ایشان افزودند: باید مهد کودک ها بر اساس مکتب اهل بیت(ع)  فعالیت کنند و الگوهای منطبق با ائمه(ع) را برای کوکان ترسیم کنند.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه با تاکید بر این که آموزش و پروش می بایست شیرینی ها و حلاوت سیره اهل بیت(ع) را در کتاب های درسی تدوین و به دانش آموزان منتقل کند، بیان داشتند: نهادینه سازی فرهنگ اهل بیت(ع) از  اقدامات فرهنگی ماندگار است و تاثیر خاص خودش را خواهد داشت.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر لزوم اهتمام به سبک زندگی اسلامی، تصریح کردند: هرقدر در این زمینه سرمایه گذاری شود، نتجیه بخش خواهد بود.

ایشان همچنین خاطرنشان کردند: برگزاری نمایشگاه ها بسیار تاثیرگذار است، چرا که مردم امروز دچار دل مشغولی فراوانی هستند و فرصت مطالعه ندارند و می توانند از چنین نمایشگاه هایی بهره ببرند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.