موضوع مهدویت و ظهور از مسائل بسیار مهم جهان اسلام به شمار می‎رود92/10/22

http://www.bushehri.net/images/busshehri/boshehri_l92llll_168651.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر لزوم مقابله حوزه با انحرافات عرصه مهدویت، بیان کردند: مراکز حوزوی و موسسات فرهنگی باید به آسیب‎های موجود در عرصه مهدویت را به مخاطبان گوشزد کنند.

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، شامگاه شنبه، 21 دی‌ماه، در مراسم جشن مهدی یاوران که به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج)، با حضور طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران برگزار شد، بر لزوم اهمیت بیشتر به مسئله مهدویت در سطح جامعه تاکید کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشتند: موضوع مهدویت و ظهور از مسائل بسیار مهم جهان اسلام به شمار می‎رود و به همین دلیل است که آسیب‎هایی نیز متوجه آن شده است و دشمنان هم تلاش می‌کنند در این زمینه شبهه‌پراکنی کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم تصریح کردند: مسئله مهدویت به دلیل اهمیت، همیشه با شیطنت‎های دشمنان و آسیب‎‏هایی که به آن وارد می‎شده است، همراه بوده ولی باید به شکل جدی با این انحرافات مقابله کرد.

ایشان  با ذکر اهمیت جایگاه حوزه در مقابله با انحرافات عرصه مهدویت یادآور شدند: مراکز حوزوی و موسسات فرهنگی که در زمینه مهدویت، تبلیغ و ترویج فرهنگ انتظار فعالیت دارند، باید به آسیب‎های موجود نیز توجه داشته باشند و آنها را به مخاطبان گوشزد کنند.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور عنوان کردند: برداشت‎های متفاوت از مقوله انتظار از آسیب‎های عرصه مهدویت است؛ زیرا این تفاسیر غلط و ناروا از مفهوم انتظار ممکن است جامعه را به گمراهی بکشاند که در این رابطه باید حتما اقدامات وسیعی در خصوص کنترل این جریانات انجام شود.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: باید که درک صحیح از موضوع مهدویت به جامعه ارائه شود و به همین دلیل که مردم ما عاشق فرهنگ مهدویت هستند و برای این فرهنگ همچون شهدای انقلاب اسلامی از همه چیز خود می‎گذرند، مبانی این فرهنگ نیز به خوبی برای آنها تبیین شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.