دیدار آیت الله حسینی بوشهری با مردم شهر وحدتیه93/05/22

http://www.bushehri.net/images/0be52bc4d77f3aef1f171609882eb909_M.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان یکشنبه 19 مردادماه  از شهر وحدتیه بازدید کردند.

در این بازدید دکتر زارع فرماندار دشتستان، بخشدار سعدآباد، ائمه جمعه وحدتیه و سعدآباد و شورای اسلامی این شهر نهادها و ارگان های دولتی  آیت الله حسینی بوشهری را همراهی کردند.
حضرت آیت الله حسینی بوشهری در همان ابتدای ورود به شهر وحدتیه وارد دفتر امام جمعه شهر وحدتیه شدند

ابتدا حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر وحدتیه ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به  آیت الله حسینی بوشهری و دیگر همراهان ایشان سخنان کوتاهی پیرامون مشکلات و معضلات بخصوص مسائل فرهنگی و ساخت مصلای نماز جمعه شهر وحدتیه مطالبی بیان کرد.
وی گفت: شهر وحدتیه شهری پرجمعیت می باشد و حیف است که این شهر یک مصلای نماز جمعه نداشته باشد از حضرت آیت الله حسینی بوشهری  خواستار پیگیری این موضوع شد.
 سپس آقای کشاورز رییس شورای اسلامی شهر وحدتیه  ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به حضرت آیت الله حسینی بوشهری و هیات همراه مطالبی در خصوص عوارض آلایندگی و بخش شدن  شهر وحدتیه و دیگر مسائل این شهر  مطالبی را بیان کردند.
 حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» هم قول دادند که بزودی این مسائل را از جمله عوارض آلایندگی نفت نرگسی را پیگیری خواهند کرد.

در پایان آیت الله حسینی بوشهری از عملکرد حجت الاسلام موسوی امام جمعه این شهر و همکاری مردم این شهر با امام جمعه قدردانی و تشکر کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.