دیدار اعضای شورای شهر قم با مدیر حوزه‌های علمیه کشور 92/12/19

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zooo%202.jpgنماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري عنوان داشتند: شهرک مهدیه قم نیاز به راه‌های دسترسی بیشتری دارد و مسیر فعلی آن جوابگوی ساکنین نیست. 

حضرت  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار رییس و جمعی از معاونین و روسای کمیسیون های شهرداری و شورای شهر استان قم اظهارداشتند: بهبود وضعیت تردد و مسیر نقلیه عمومی در مسیر پردیسان و شهرک مهدیه با توجه به حجم بالای جمعیت نیازمند نگاه ویژه ای از سوی مدیریت شهری است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کردند: من از دغدغه و توضیحات شما پیرامون بهبود وضعیت موجود به ویژه مسیرهای دسترسی در شهرک مهدیه و پردیسان بسیار خرسند هستم،

آیت الله  حسینی بوشهری تاکید کردند: شهرک مهدیه خود دارای هیئت امنا و هیئت مدیره است و بنده چند سالی است  در امور مربوط به آن دخالت نمی کنم .

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه دادند: نسبت به تغییر و تحول جاده ای در شهرک مهدیه مخالفتی ندارم چون نیازمند این حرکت و تحول است.

 خاطرنشان می شوددر ابتدای این دیدارجمعی از مدیران و معاونین شورای اسلامی شهر و شهرداری قم توضیحاتی را پیرامون وضعیت فعلی شهر پردیسان و شهرک مهدیه ارائه کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.