روحانیت در خط مقدم دفاع از انقلاب و رهبری است94/11/27

http://bushehri.net/images/41/222/8757452/20/90/2345/345/IMG_8892.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه روحانیت باید در خط مقدم حضور در صحنه ها و دفاع از ولایت و انقلاب باشد، بیان داشتند: اگر روحانیت در صحنه ها حضور نداشته باشد و از ولایت و انقلاب دفاع نکند، چه انتظاری از بقیه می رود.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» ، ظهر دیروز در گردهمایی مبلغان طرح هجرت استان بوشهر که در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، به بیان ارکان تبلیغ پرداختند و فرمودند: اولین رکن تبلیغ، شناخت خود است که آیا بایسته های تبلیغ را خود رعایت می کنیم یا خیر.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، رکن دوم تبلیغ را مخاطب شناسی عنوان کردند و بیان داشتند: اگر نتوانیم به خوبی مخاطب شناسی کنیم، سخنانمان تاثیرگذاری لازم را نخواهد داشت؛ قطعاً باید بررسی شود که با چه مخاطبانی سرو کار داریم.

مدیر حوزه های علمیه کشور افزودند: هر مخاطب ویژگی های خاص خود را دارد، پس باید پیام مبلغ به گونه ای باشد که ضمن رسا بودن، در فرد اثر بگذارد.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه مطالعات مبلغان باید به صورت پیوسته باشد، ابراز داشتند: یک مطلب را نمی توان در هر جلسه و مکانی مطرح کرد، چرا که در هر مکان افرادی با شرایط متفاوت حضور دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، زمان شناسی را یکی دیگر از ارکان تبلیغ عنوان کردند و اظهار داشتند: در ارائه مطالب باید زمان را شناخت؛ اگر در دهه فجر قرار داشته باشیم، باید زبان خود را در رابطه با تقویت نظام، انقلاب و رهبری به کار گیریم.

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه روحانیت باید در خط مقدم حضور در صحنه ها و دفاع از ولایت و انقلاب باشد، بیان داشتند: اگر روحانیت در صحنه ها حضور پیدا نکند و از ولایت و انقلاب دفاع نکند، چه انتظاری از بقیه می رود.

ایشان با تاکید بر این که روحانیون باید مدافع انقلاب و نظام باشند، تصریح کردند: این طلاب و روحانیون بودند که در ایام انقلاب به صحنه آمده و با بصیرت افزایی و روشنگری به مردم، آن موج طوفانی را راه اندازی کردند و به دنبال آن، انقلاب شکل گرفت.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه به اهمیت جایگاه مجلس خبرگان رهبری اشاره کردند و فرمودند: جایگاه خبرگان رهبری به خاطر فرد نیست، بلکه به دلیل جایگاه والای ولایت فقیه و ولی فقیه و رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری یادآور شدند: هر اندازه که جایگاه خبرگان رهبری و پشتوانه آن قوی تر باشد، پشتوانه رهبری نیز قوی خواهد بود و این پشتوانه، امروز مردم ما هستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.