روحانیت درمانگر روح و روان مردم است 93/04/24

http://www.bushehri.net/images/zamanmmm/12040.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به این که مداوای بیماری های روحی و روانی در عدم بروز بیماری های جسمی بسیار اثر گذار است، خاطرنشان کردند: تلاش روحانیت در مداوای بیماری های روحی مردم است. 

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در دیدار مسئولان تأمین اجتماعی استان قم، با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع)، با بیان این که خدمت به خلق بسیار ارزشمند و نیکوست، اظهار داشتند: تلاش برای رسیدن مردم به حقوق خود از مصادیق بارز خدمت به خلق خداست.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به این که مداوای بیماری های روحی و روانی در عدم بروز بیماری های جسمی بسیار اثر گذار است، خاطرنشان کردند: تلاش روحانیت در مداوای بیماری های روحی مردم است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به فعالیت های تأمین اجتماعی، ابراز داشتند: خدمت رسانی در حوزه بیمه و درمان حقیقتا از کارهایی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم با اشاره به این که دغدغه نسبت به آینده یکی از مشکلات امروز مردم است، ابراز داشتند: از دیگر دغدغه های مردم مشکلاتی است که در صورت بروز بیماری برای آنان رخ می دهد، مسئولان امر باید چاره ای برای آن اندیشیده و راهکاری را ارائه نمایند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.