روحانیت ظرفیت تولید فرهنگ را دارد92/12/09

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%202.jpegنماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری طی سخنانی با بیان این‌که روحانیت ظرفیت تولید فرهنگ را دارد و مبلغ فرهنگ است افزودند: اولین وظیفه روحانیت دانش‌افزایی خود است، روحانیت و حوزه‌ها باید در رعایت آداب اسلامی و تهذیب نفس پیش‌قدم باشد که در این صورت کلام آنها راهگشاست.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور  با بیان این‌که عقب‌افتادگی‌های فراوانی در خصوص انسجام‌بخشی کار پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی در حوزه داریم خاطرنشان کردند: این همایش قدرتی را  برای سازمان روحانیت ایجاد می کندتا اولویت‌ها را بشناسد و بر اساس آن برنامه‌ریزی کند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که آینده کشور در گرو حرکت روحانیت است وروحانیت باید به داد نسل جوان برسد عنوان داشتند: اگر روحانیت نسل جوان را مورد محبت قرار ندهد، دام‌هایی که برای آنها  گسترانیده  شده است جوانان را از جامعه اسلامی  می گیرند. 

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري در پایان تصریح کردند: امروز جامعه مدرسین و علما از تک تک خانواده روحانیت و مسئولان نظام اسلامی یاری می‌طلبند برای پیشرفت عزت سربلندی کشور و نظام اسلامی کار عاقلانه‌ای انجام دهیم.
    

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.