قدردانی از دستگاه های فرهنگی برای تکریم از عالمان دین95/06/20

http://www.bushehri.net/images/0bushehri/534.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» طی سخنانی با قدردانی از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی برای معرفی شخصیت عالمان دین به جامعه، اظهار داشتند: ورود وزارت ارشاد به مسئله تکریم عالمان دین ارزشمند است و این اقدام زمینه ساز گسترش فرهنگ در جامعه خواهد شد.

ایشان با اشاره به اینکه خوشبختانه دفتر تبلیغات اسلامی در سالیان اخیر برنامه های خوبی برای تکریم علما و شخصیت های علمی برگزار کرده است، فرمودند: هم افزایی وزارت ارشاد، دفتر تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی گام مهمی برای گسترش فرهنگ در جامعه است.

امام جمعه قم افزودند: بخشی از ناهنجاری هایی که امروز در جامعه مشاهده می کنیم، به دلیل این است که پیام دین آنگونه که بایسته است، به جامعه ما منتقل نشده است.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه بخش زیادی از آیات قرآن به معرفی الگوها پرداخته است، اظهار داشتند: قرآن با هدف معرفی الگوها، به تبیین زندگی پیامبران و اولیاء الهی پرداخته و علاوه بر کارکرد تبلیغی، الگوهای انسان ها را معرفی کرده است.

ایشان با اشاره به اینکه جامعه الگوخواه و الگوپذیر است، ابراز داشتند: اینکه نسل جوان ما گاهی رفتارهای نامناسبی از خود نشان می دهند، به دلیل تاثیرگرفتن از فضاهایی است که در معرفی الگوها، از ما موفق‎تر عمل کرده اند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.