مرحوم انصاري بوير احمدي بر اساس تکليف عمل کرد94/04/14

http://bushehri.net/images/busshehri/1/542/58/ansaree2.jpgمدير حوزه هاي علميه سراسر کشور فرمودند: مرحوم حجت الاسلام والمسلمين انصاري بوير احمدي با راه اندازي مجمع جهاني شيعه شناسي، حرکت بزرگ فرهنگي را در معرفي اسلام ناب و مکتب اميرالمؤمنين عليه السلام انجام داد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در  حاشيه مراسم  تشييع پيکر حجت الاسلام والمسلمين علي انصاري بويراحمدي در جمع خبرنگاران فرمودند: مرحوم حجت الاسلام والمسلمين انصاري بويراحمدي، از نيروهاي خدوم نسبت به مکتب تشيع بود.

ایشان افزودند: ايشان علاوه بر ويژگي جانبازي و ايثارگري در دفاع مقدس که در حقيقت جانباز انقلاب بودند، پس از دوران دفاع مقدس رسالت اصلي خود را در خدمت به دين، مکتب و اسلام قرار دادند و با راه اندازي مجمع جهاني شيعه شناسي، حرکت بزرگ فرهنگي را در معرفي اسلام ناب و مکتب اميرالمؤمنين عليه السلام انجام داد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه اين روحاني مجاهد در اين مسير توفيقات خوبي داشت، افزودند: ايشان انساني پر دغدغه و سراپاي وجود او احساس، شور و شعور بود. قلم زدن، تلاش او و اطلاع رساني خوبي که در اين زمينه خدمت مراجع تقليد و شخصيت هاي کشور داشت، موجب شده بود به عنوان چهره شناخته شده پر دغدغه معرفي گردد.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري با تأکيد بر اين که راه اين روحاني فقيد بايد توسط دوستان و همکاران ايشان گرامي داشته و ادامه يابد، خاطرنشان کردند: ايشان شخصيتي بود که به صورت خودکار و خودجوش بر اساس احساس تکليف عمل کرد. بايد راه اين افراد ادامه پيدا کند تا روزي شاهد باشيم که اسلام و مکتب تشيع به همه جهان شناخته شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.