جایگاه عمل‌گرایی به تکلیف در سیره‌ اهل‌بیت(ع) تبیین شود 92/11/21

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%202.jpegمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: باید جایگاه و اهمیت تکلیف‌گرایی و عمل به تکلیف در سیره اهل بیت (ع) برای جامعه شیعی و اسلامی ارائه و تبیین گردد. 

حضرت آیت الله حسینی بوشهری صبح امروز (21بهمن) در همایش سیره و زمانه حضرت امام کاظم  (ع) در سالن قدس مجتمع امام خمینی (ره) برگزارشد، با اشاره به روایتی از امام کاظم (ع) اظهارداشتند: تقارن بین همایش سیره و زمانه امام کاظم(ع)، تقدیر از پدر، در سالروز رحلت و وفات حضرت فاطمه معصومه(س) بسیار ارزشمند است.

مدیر حوزه های علمیه کشور  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت عظیم پژوهشی در انجمن های علمی حوزه را مورد توجه قراردادند و افزودند: می توان با این پشتوانه علمی انجمن ها، کارهای بزرگ و  شایسته ای  انجام داد، به شرط این که ارتباط مسئولان با انجمن ها به صورت مستمر باشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در ادامه به تکلیف گرایی و تلفیق بین عرفان و مبارزه در سیره امام کاظم(ع ) اشاره کرد و ابراز داشتند:تکلیف گرایی و تکلیف محور بودن و پای بندی به آن در زندگی معصومین (ع) موج می زند.

عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه بیان داشتند: شرایط اجتماعی و زندگی در هر برهه ای برای امامان(ع)  با شرایط خاص بوده، ولی این مسیر،در دو قرن ونیم با حرکت واحد و با تفاوت در روش ها  بوده است .

Please publish modules in offcanvas position.