حکام جنایت کار سعودی با چه رویی خود را خادم الحرمین می دانند94/08/17

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476416562500.jpgامام جمعه قم حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه های نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد فرمودند: عربستان باید از جنایت و بمباران یمن دست بردارد، بیش از 5 هزار نفر در جریان همین حملات بی رحمانه به شهادت رسیده اند، حکومتی که به زن و بچه رحم نمی کند چگونه عنوان خادم الحرمینی را یدک می کشد.

امام جمعه قم با بیان این که مستکبران غربی به دنبال تقسیم عراق به سه منطقه هستند، اظهار داشتند: درباره بحرین و همه کشورها می گوییم که تمام مردم آن ها باید حق رأی داشته باشند، چرا مستکبران به سخنان منطقی توجه نمی کنند و به بیراهه می روند.

ایشان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با سفرا و دیپلمات های جمهوری اسلامی ادامه دادند: رهبری در این دیدار تعبیر بسیار بلندی داشتند که باید با آب طلا نوشته شود، ایشان فرمودند سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی سیاست های استوار و ثابتی است که تغییر دولت ها نمی تواند آن ها را تغییر دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که دیپلمات ها و سفرای ایران باید اصول انقلابی را رعایت کنند، ابراز داشتند: این افراد نباید هیچگاه مرعوب دشمنان شوند بلکه باید حقیقتا سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند که شأن و وظیفه آن ها چنین اقتضائی دارد.

Please publish modules in offcanvas position.