رسالت حوزه‌ های علمیه و روحانیت همان رسالت معلمی پیامبر (ص) است95/02/16

http://bushehri.net/images/1200000000.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري در دیدار مدیر مجمع جهانی شیعه شناسی و مدیر مسئول شورای دین پژوهان کشور به مناسبت هفته معلم، رسالت حوزه های علمیه و روحانیت را‌ همان رسالت نبی مکرم اسلام دانستند و تعبیر زیبای قرآن را که (وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا کَافَّةً لِّلنَّاسِ) یادآور شدند و اینکه پیامبر مکرم اسلام نه فقط برای مردم جزیرة العرب بلکه برای تمامی مردم برگزیده و مبعوث شده است.

مدیر حوزه های علمیه کشور بیان کردند: در عصر غیبت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) این رسالت به حوزه های علمیه و روحانیت واگذار شده است تا دین خدا و معارف قرآن و علوم اهل بیت را به همه مردم جهان عرضه کنند.

ایشان افزودند: در نامه مهم مقام معظم رهبری به جوانان غرب هم این رسالت و امیدواری به اصلاح امور دیده می شود و همه مراکز دینی و موسسات فرهنگی باید مقدرات و توان خویش را در تقویت خطوط فکری و اعتقادی که مقام معظم رهبری در این دو نامه ترسیم کردند بکار ببرند.

در پایان استاد سطوح عالي حوزه علميه قم از مقام علمی و سال ها مجاهدت و تبلیغ و تألیف و تدریس موفق حجت الاسلام حسین انصاریان به عنوان الگویی موفق برای روحانیون و طلاب جوان تجلیل کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.