بیان دغدغه‌های رهبری در مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) .94/03/16

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476416562500.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به اینکه رهبری در سخنان خود بیان کردند کسی حق ندارد به بهره برداری سیاسی از سخنان امام مطابق میل خود بپردازد، بیان کردند: نباید سخنان و سیره امام در بخش‌های ایجابی و سلبی بدون توجه به دیگری بیان شود و هرآنچه از طرف امام خمینی به صورت صریح بیان شده است باید نقشه راه قرار گیرد.

مدیرحوزه‎های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری ۷ نکته مهم و کلیدی در مورد شاخصه‌های اخلاقی امام خمینی (ره) ارائه دادند، افزودند: نفی اسلام آمریکا و تمسک به اسلام ناب محمدی نخستین شاخصه مورد تأکید رهبری در مورد امام (ره) بود.

امام جمعه قم با بیان اینکه شاخصه دیگر اخلاقی امام خمینی که به عنوان نکته مورد تأکید رهبری، اعتقاد به اراده مردم و استکبار ستیزی است، فرمودند: طرفداری از وحدت، تلاش برای حفظ استقلال کشور و حمایت از مستضعفان، نکته دیگری از شاخصه‌های مورد تأکید رهبری است.

ایشان با اشاره به اینکه رهبری تأکید داشتند امام خمینی (ره) دارای نگاه امت ساز بود، بیان کردند: تسنن مورد حمایت آمریکا و تشیع لندنی هیچ کدام مورد تأیید رهبری نیستند و دشمنان وحدت اسلام و مسلمانان هستند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به روند مذاکرات هسته ای بیان کردند: برنامه‌هایی که امروز در کشور برگزار می‌شود در تقابل با مسئولان نیست و مسئولان باید در این مورد آگاهی داشته باشند.

Please publish modules in offcanvas position.