بیانات مقام معظم رهبری در جمع خبرگان منشور ادامه کار آنها است93/12/23

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476395937500.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم در بخشی از سخنان خود با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب، فرمودند: سخنانی که مقام معظم رهبری در این دیدار بیان فرمودند در واقع منشوری برای ادامه کار مجلس خبرگان است که باید از سوی علما و پژوهشگران تبیین شود.

ایشان بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان را ادامه نامه ایشان به جوانان غربی و اروپایی برشمردند.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه همگان باید تلاش کنند تا احکام اسلامی در بخش‌های مختلف جامعه پیاده شود، افزودند: در این شرایط که دنیا به دنبال اسلام هراسی است می‌بایست از این فرصت بدست آمده استفاده کرد و اسلام ناب محمدی را به دنیا شناساند.

ایشان ادامه دادند: با ریشه یابی مسائل و عدم توجه به مسائل سطحی و همچنین کاهش وابستگی به نفت که مورد تأکید مقام معظم رهبری است کشور می‌تواند مسیر پیشرفت و تعالی را سپری کند.

امام جمعه این هفته قم حضرت آیت الله حسینی بوشهری عنوان کردند: رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای خبرگان رهبری از تیم هسته‌ای حمایت کردند و فرمودند که آنان مورد اعتماد هستند و در عین حال از مکر و حیله طرف مقابل نیز ابراز نگرانی کردند.

Please publish modules in offcanvas position.