تقويت ارتباط حوزه و دولت/ هر نوع کشتاري در منطقه قابل پذيرش نيست92/06/19

http://h-bushehri.ir/images/zaman0mohammadrezapoor/1/2/5_1_169249.jpgمدير حوزه‌هاي علميه کشور فرمودند: با دولت و رئيس جمهور که مورد تاييد رهبري است ارتباط خوبي خواهيم داشت و حوزه از ارائه خدمت به نظام کوتاهي نمي‌کند و اميدواريم دولت نيز همراهي لازم را داشته باشد.
 تقويت ارتباط حوزه و دولت/ هر نوع کشتاري در منطقه قابل پذيرش نيست
آيت‌الله سيد هاشم حسيني بوشهري امروز در حاشيه نشست خبري در پاسخ به سوال خبرنگار یکی از خبر گزاری ها در خصوص ارتباط دولت با حوزه اظهار کردند: حوزه انتظاري از دولت‌ها ندارد ولي معتقد هستيم که حوزه‌هاي علميه به نظام خدمات بسياري ارائه مي‌دهند و بخش زيادي از امنيت نظام به خاطر حضور روحانيت در جامعه است.

ایشان با اشاره به آثار حضور روحانيت در جامعه تاکيد کردند: دولت‌ها نمي‌توانند نسبت به حوزه بي‌تفاوت باشند؛ با دولت و رئيس جمهور که مورد تاييد رهبري است ارتباط خوبي خواهيم داشت و حوزه از ارائه خدمت به نظام کوتاهي نمي‌کند و اميدواريم دولت نيز همراهي لازم را داشته باشد.

مدير حوزه‌هاي علميه در ادامه با اشاره به اوضاع کشور سوريه و ظلم و جنايت در فضاي بين‌المللي فرمودند: حمله به سوريه از سوي سازمان ملل و ديگر کشورها محکوم است.

ایشان با اشاره به اينکه سوريه جزء جبهه مقاومت است، ادامه دادند: براي از بين بردن سوريه برخي از کشورهاي عربي و اسلامي با يکديگر هم پيمان شده‌اند.

آيت‌الله حسيني بوشهري با تاکيد بر اينکه جنايت عليه انسانيت و هر نوع کشتاري قابل قبول نيست، گفت: اگر حمله به کشور سوريه صورت بگيرد آتش جنگ در منطقه شعله‌ور مي‌شود.

ایشان تاکيد کردند: تجربه عراق و افغانستان نشان داده است که غربي‌ها نتوانسته‌اند از اين اقدامات بهره‌اي ببرند؛ مقاومت و موضع‌گيري افکار عمومي در برابر اين حمله نشان مي‌دهد که هنوز خاطرات تلخ جنگ‌هاي گذشته فراموش نشده است.

مدير حوزه‌هاي علميه کشور  با تاکيد بر اينکه علما و مراجع تقليد چنين حرکتي را محکوم مي‌کنند، فرمودند: اميدواريم که مسئولان ديپلماسي کشور نيز در اين زمينه اقدامات لازم را داشته باشند.

Please publish modules in offcanvas position.