تقويت بخش کشاورزي، کشور را به استقلال مي رساند94/03/27

http://bushehri.net/images/zamanmmm/12547%204.jpgمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور روز سه شنبه در همايش فرهنگ و مديريت جهادي به مناسبت هفته جهاد کشاورزي در بوشهر فرمودند: با توجه به نقش بخش کشاورزي در امنيت غذايي، دولت بايد ضمن تامين امکانات و بودجه لازم براي تقويت اين بخش برنامه ريزي و طراحي کند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» درباره شاخص هاي مديريت جهادي بيان کردند: در مديريت جهادي کار بايد براي خدا و همراه با ايثار و ازخود گذشتگي انجام شود.

آیت الله حسيني بوشهري اضافه کردند: ملت ايران تنها با توکل به خدا و ايثار بود که توانستند در هشت سال دفاع مقدس در برابر همه کفر ايستادگي کنند و نمونه اي از اين ايثار جهادگران جهاد سازندگي به عنوان سنگر سازان بي سنگر بودند.

ایشان اظهارکردند: انعطاف پذيري در کار يکي ديگر از شاخصه هاي مديريت جهادي است که افراد در اين قالب خارج از پست و مقام براي جامعه اسلامي هرکاري انجام مي دهند.

آیت الله حسيني بوشهري، دينمداري و ولايت مداري، اعتماد متقابل درهمه سطوح، توجه به نيرو و کرامت انساني و مديريت قناعت را از جمله ديگر شاخص هاي مديريت و فرهنگ جهادي عنوان کردند.

نماينده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري بیان داشتند: امروز 36 سال است که ايران در حالت تحريم قرار دارد ولي با خودباوري، ولايتمداري، اعتقاد به دين و ارزشهاي اسلامي با استقامت و پايداري تاکنون ايستاده ايم.

ایشان با تاکيد بر مديريت قناعت ادامه دادند: يکي از مشکلات در جامعه اسراف است و در انجام کارها اول به سراغ امکانات و نيرو مي رويم بعد کار انجام مي دهيم.

عضو مجلس خبرگان رهبري، نفوذ انديشه هاي نفساني، نبود التزام ابدي، نفوذ فرصت طلبان در مسووليت ها، ضعف نظارت برارزشيابي، بي توجهي به نقش ولايي را از آسيب هاي مديريت جهادي عنوان کردند.

Please publish modules in offcanvas position.