تقویت روحی شیعیان بحرین را وظیفه خود می دانیم94/10/03

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman-mohammadrezapoor%2013.jpgعضو خبرگان رهبری با اشاره به شرایط امروز بحرین، فرمودند: اگر بتوانیم روحیه مردم بحرین را تقویت کرده و قدمی برداریم که پشتوانه روحی برای شیعیان مظلوم بحرین باشد، بسیار لازم و مناسب خواهد بود.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» دیروز بعد از نماز ظهر و عصر در دیدار اعضای ستاد نکوداشت شیخ عیسی قاسم بحرینی اظهار داشتند: برگزاری این نکوداشت، کار بسیار والایی است که از سوی ریاست المصطفی و مسئولان دلسوز آن انجام می پذیرد.

ایشان با اشاره به شرایط امروز بحرین، ابراز داشتند: اگر بتوانیم روحیه مردم بحرین را تقویت کرده و قدمی برداریم که پشتوانه روحی برای شیعیان مظلوم بحرین باشد، بسیار مناسب خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه کشور خاطرنشان ساختند: بنده به شیخ عیسی قاسم بحرینی که سال هایی را در قم بودند، ارادت می ورزم و با وی رفت و آمد داشتم.

عضو خبرگان رهبری یادآور شدند: پیشنهاد شما برای برگزاری این کنفرانس، توفیقی نصیب حوزه های علمیه نیز کرده است تا در اهتمام شما شریک باشد و ان شاءالله از آنچه که در توان ماست، دریغ نخواهیم کرد.

امام جمعه قم با اشاره به روایت «علماء شیعتنا مرابطون/ علمای شیعه ما مرزبان دین اسلام هستند»، تصریح کردند: در طول تاریخ، امامان معصوم (ع) و علمای اسلام در همین مسیر مبارزه و مقاومت با خلفای جور بوده اند و امروز نیز این راه ادامه دارد تا ان شاءالله به پیروزی برسند.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشتند: البته این حرکات برای شیعه تازگی ندارد؛ چراکه این مقاومت ها از بزرگان ما به ارث رسیده و این راه تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت و ما در غم ها و پیروزی های شما شریک خواهیم بود.

Please publish modules in offcanvas position.