تقویت همکاری پلیس با مراکز دینی در ایجاد امنیت موثر است92/08/10

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/boshehri_l9285_177315.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور همکاری پلیس و مراکز علمی و دینی را در ایجاد امنیت مهم خواندند و بیان کردند: در این صورت نیروهای پلیس می‌توانند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

حضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی همکاری پلیس و حوزه را مفید دانستند و اظهار داشتند: هر چه رابطه پلیس با مراکز علمی و دینی بیشتر باشد به قطع تاثیر مهمی در تامین امنیت خواهد داشت.

ایشان به فضای معنوی و دینی نیروهای انتظامی اشاره کردند و بیان داشتند: ارتباط پلیس با حوزه علمیه زمینه‌های کار را برای ماموران نیروی انتظامی آسان‌تر می‌کند و ما نیز به دنبال همین موضوع هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری برگزاری کرسی‌های دینی همایش بین‌المللی دین و امنیت را مهم خواندند و افزودند: انجام این امور نیاز به حمایت و همفکری دارد و با توجه به فضای دینی استان قم به قطع می‌توانیم شاهد نتایج مثبتی در این خصوص باشیم.

امام جمعه قم همکاری مردم با ماموران نیروی انتظامی را مهم قلمداد کردند و اظهار داشتند: مردم باید قدردان زحمات نیروی انتظامی باشند چرا که این افراد با همه نیرو و توان خود در راستای خدمت به مردم گام بر داشته‌اند و در واقع حفظ انقلاب و ارزش‌های آن را با جدیت دنبال می‌کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه گرایش ماموران نیروی انتظامی به سمت مسائل دینی در هر چه بهتر انجام شدن امور تاثیر دارد، تصریح کردند: از آنجایی که ماموران نیروی انتظامی هر لحظه با ناهنجاری‌های جامعه مواجه می‌شوند، در صورت برخورداری از اراده قوی دینی و معنوی با ثبات قدم و صداقت از لغزش دور خواهند شد و به بهترین نحو ماموریت خود را به انجام می‌رسانند.

ایشان در ادامه شهادت مرزنشینان را به خانواده بزرگ نیروی انتظامی تسلیت گفتند.

Please publish modules in offcanvas position.