تنگستان خطه‌ای قهرمان و قهرمان پرور و منطقه‌ای پرآوازه و دوست داشتنی است 93/05/23

http://www.bushehri.net/images/zamanmmm/12547%203.jpgنماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه‌های علمیه کشور در نشستی که با حضور فرماندار تنگستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل دفتر امام جمعه شهر اهرم برگزار شد اظهار داشتند: تنگستان خطه‌ای قهرمان و قهرمان پرور و منطقه‌ای پرآوازه و دوست داشتنی است.
حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری«دامت برکاته» ادامه دادند: اهرم به عنوان مرکز شهرستان تنگستان از قدمت بالایی برخوردار است و با وجود بزرگانی همچون آیت‌الله علم‌الهدی اهرمی و شهید رئیسعلی دلواری داری تاریخی درخشان است.

ایشان ضمن تقدیر از برگزاری دومین همایش آیت‌الله علم‌الهدی اهرمی در تنگستان عنوان کردند: برگزاری چنین همایش‌هایی ضمن اینکه سبب بالا بردن جایگاه روحانیت می‌شود، بیانگر این حقیقت است که روحانیت در صف اول مبارزه و ظلم ستیزی بوده و پاسدار حریم دینی هستند.
آیت الله حسینی‌بوشهری بر تلاش در جهت عمران و آبادانی شهرستان تنگستان تاکید کردند و فرمودند: با توجه به این تاریخ درخشان و جاذبه‌های مناسب، حق طبیعی تنگستان است که با تلاش مسئولین امر شهرستانی آباد باشد و به جایگاه حقیقی خود دست یابد.

ایشان افزودند: با شناختی که از آقای ترک‌زاده، فرماندار تنگستان دارم، وی از جوانی به عنوان مدیری پیگیر و مجد فعالیت داشته که ان شاءالله با هم افزایی و هماهنگی‌های که در تنگستان انجام می‌دهند شاهد توسعه این شهرستان خواهیم بود.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه طی جلسه‌ای با حضور استاندار بوشهر تلاش می‌کنیم مشکلات و مطالبات مردم و مسئولین شهرستان‌ها پیگیری شود، ابراز امیدواری کردند: در حل مشکلات مردم و ایجاد رفاه و آسایش و بهره‌مندی همه مردم استان از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

Please publish modules in offcanvas position.