توجه به اخلاق در دانشگاه‌ها یک ضرورت است 94/03/10

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman2%203.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» دیروز در ديدار با رئيس دانشگاه پيام نور استان قم خاطر نشان ساختند: اگر در گذشته براي بهبود و پيشرفت اخلاق در بين جوانان نياز به يک استاد اخلاق بود، امروز با وجود این شبکه‎های اجتماعی و اين شرايط جديد و فضاهاي مسموم، نيازمند ده‎ها استاد اخلاق هستیم.

 آيت الله حسيني بوشهري «دامت برکاته» ابراز داشتند: امروز اهميت دادن به اخلاق، آموزش پژوهش محور در دانشگاها، براي آينده نظام و سلامت جامعه امري ضروري است، زيرا جوانان، آينده سازان جامعه اسلامي و انقلابي هستند و دشمن از هر طريقي به دنبال اين است تا جامعه و به خصوص قشر جوان را از نظر عقيدتي و اخلاقي با انحراف هاي جدي مواجه کند، لذا خطر اين موضوع در جامعه و در بين خانودها بسيار مشهود است.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشتند: کوچک‎ترين غفلت از ناحيه نهادهاي فرهنگي و مسئولين دانشگاه‎ها و همچنين غفلت از جوانان ممکن است جامعه و نظام را با آسيب‎هاي جدي مواجه کند. بنابراين رسيدگي به اخلاق، تقويت اعتقاد و باورهاي ديني و همچنين ارزشهاي اسلامي و پاسخ گويي مناسب به شبهات در بين جوانان يکي از وظائف همه اقشار جامعه به شمار مي‎رود و کوتاهي کردن در اين مسئله قطعا جامعه را با مشکلاتي مواجه خواهد کرد.

Please publish modules in offcanvas position.