مسئولان و آحاد ملت آماده باشند/فتح خرمشهر تنها فتح خاک نبود94/03/04

http://bushehri.net/images/busshehri/1/n00030407-r-b-006.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري«دامت برکاته» دیروز در مراسم صبحگاه اقتدار نيروهاي مسلح استان قم در پادگان خيبر لشکر عملياتي 17 علي ابن ابي طالب (ع)، با گراميداشت و تبريک سي و سومين سالگرد آزادسازي خرمشهر و تقارن آن با اعياد شعبانيه، فتح قهرمانانه خرمشهر را نشان از ايستادگي و مقاومت ملت ايران مقابل ابرقدرت هاي شرق و غرب دانستند.

ایشان اظهار کردند: تاريخ پرافتخار انقلاب اسلامي ايران شاهد رشادت‎هايي است که برگ زريني در تاريخ اين ملت است که همواره اقدامات اين ملت را در طول تاريخ جاودانه کرده و يکي از اين افتخارات، حماسه فتح خرمشهر است.

مدير حوزه‎های علميه کشور با بيان اينکه فتح خرمشهر تنها فتح خاک نبود، درباره ويژگی‎هاي اين پيروزي خاطرنشان کردند: در حاليکه تصور آزادي خرمشهر نمي رفت، اما تعداد اسيران و کشته شدگان دشمن را ناباورانه ديدند و سرانجام پيروزي از آن رزمندگان اسلام بود.

آیت الله حسيني بوشهري اضافه کردند: با اين پيروزي تمام محاسبات دشمنان ما و ابرقدرت‎ها به ويژه آمريکا درهم شکست و از نقشه حمله به مسير دفاع تغيير موضع دادند و تمام امکانات خود را بسيج کردند تا اين جنگ را پايان دهند و پايان آبرومندانه‎اي براي صدام باشد اما موفق نشدند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم افزودند: تمام دشمنان در مقابل ويژگي‎هاي عمليات بيت المقدس غافلگير شدند و رژيم بعثي صدام شکست بزرگي خورد.

ایشان با بيان اينکه آن روز، روز دفاع مقدس بود و بسيجيان و نيروهاي مسلح آماده رزم با دشمن شدند و افتخار آفريدند و در پشت صحنه نيز مردم با استفاده از تمام امکانات خود براي دفاع مقدس سرمايه گذاري کردند، بیان کردند: ديروز ما به تکليف خود عمل کرديم و امروز هم براي پيروزي در مقابل دشمن بايد به تکليف خود عمل کنيم.

آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به حديثي  خاطرنشان کردند: تکليف گرايي؛ يعني اگر کسي بر اساس و تکليف عمل کند او جزو بهترين‎هاست از اين رو بايد به فرايض و واجبات الهي عمل کنيم، تکليف گرايي يک اصل بنيادي در مکتب ماست.

عضو مجلس خبرگان رهبري عنوان داشتند: ديروز در صحنه جنگ مقابل دشمن مي‎جنگيديم، امروز علاوه بر آمادگي نظامي و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامي بودن، مسئوليت مضاعف داريم؛ دشمن ارزش‎هاي فرهنگي ما را نشانه گرفته و لازم است همه مسئولان و آحاد ملت آماده باشند.

ایشان با بيان اينکه همه بايد آمادگي خود را در مقابل دشمن حفظ کنند، به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي در زمينه شبيخون فرهنگي اشاره کردند و فرمودند: همه در عرصه‎هاي فرهنگي و ديني آمادگي داشته باشند و اگر دشمن را دستکم بگيريم، خداي ناخواسته شرايطي براي نفوذ دشمن فراهم می‎شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.