ملت ايران تسليم خواسته دشمنان نمي‌شود94/04/27

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476361406250.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد به سالروز پذيرش قطعنامه 598 اشاره کردند و با طرح اين سئوال که چرا ابرقدرت‌ها سراغ پذيرش قطعنامه آمدند؟ فرمودند: زماني که دشمن در کشور ما حضور داشت شوراي امنيت بي‌تفاوت بود اما در روزهاي پاياني جنگ به خاطر ضربات پي در پي رزمندگان به رژيم بعثي مسئله قطعنامه را مطرح کردند.

ایشان در ادامه بیان کردند: به فرموده امام جمعه قم ملت ما در هر حال ايستادگي مي‌کند و تسليم خواسته دشمنان نمي‌شود.

ایشان از حضور باشکوه مردم در روز جهاني قدس تقدير کردند و افزودند: شايد براي جهانيان کمي سخت بود که تيم مذاکره کننده ما در حال گفتگو با کشورهاي 1+5 بود، در عين حال ملت ما در روز جمعه به خيابان‌ها آمد و صداي خود را به جهانيان رساند.

اين عضو جامعه مدرسين تاکيد کردند: ما نسبت به عملکرد ستمکاران و کفار راضي نيستيم و از هر فرصتي استفاده مي‌کنيم تا بر سر آنها فرياد بکشيم.

آيت‌الله حسيني بوشهري افزودند: گروه‌هاي تکفيري و داعشي به جاي مبارزه با آمريکا و اسرائيل، مبارزه درون خانواده اسلامي را آغاز کردند تا مسئله فلسطين و قدس به حاشيه برود. ملت ما تمام برنامه ريزي هايي که عليه کشورهاي اسلامي مي‌شود را توطئه آمريکا و دشمنان مي‌داند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.