تأمین امنیت اخلاقی و اجتماعی ره‌آورد همکاری حوزه و نیروی انتظامی است94/10/01

http://bushehri.net/images/banners/102/5/IMG17152350.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» فرمودند: خوشبختانه امروزه توانمندی های خوبی داریم، ولی این امر نباید موجب شود که از داخل کشور، مسائل اجتماعی و تهاجم فرهنگی غفلت کنیم.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، عصر دیروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی و هیئت همراه که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، ضمن تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)، با بیان اینکه نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی ماموریت بسیار سنگینی برعهده دارد، بر ضرورت همکاری حوزه و نیروی انتظامی برای حفظ و صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

 امام جعه قم افزودند: انقلاب اسلامی دارای ابعاد مختلفی است و در بعضی از این ابعاد مانند بعد سیاسی و علمی فریاد ما در دنیا طنین انداز شده و با وجود تحریم های ظالمانه، پیشرفت های علمی حاصل شده و موجب حیرت و وحشت دشمن شده است.

مدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: این پیشرفت ها، نباید موجب غفلت از دشمن درونی شود که خدای ناکرده از داخل، زمین‎گیر شویم.

عضو خبرگان رهبری افزودند: خوشبختانه امروز توانمندی های خوبی داریم، ولی این امر نباید موجب شود که از داخل کشور و مسائل اجتماعی و فرهنگی که دشمنان برای آن طرح و برنامه ریزی دارند، غفلت کنیم؛ چرا که ضربه بزرگی خواهیم خورد.

آیت الله حسینی بوشهری بر دسته بندی آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزودند: اگر این کار صورت بگیرد، مبلغان دینی بهتر می توانند در منابر، مطالب را برای مردم بیان کنند و بدانند برای رفع این آسیب ها به چه چیزهایی باید توجه  بیشتر شود.

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه دادند: لازم است جمعی از نمایندگان حوزه و نیروی انتظامی در کنار هم بنشینند و ابتدا آسیب های جامعه را به درستی رصد کنند و در مرحله بعد به کمک یکدیگر درصدد رفع آنها برآیند.

ایشان با بیان اینکه اگر این کار صورت بگیرد هم به مصلحت جامعه است و هم به مصلحت دو مرکز، بیان داشتند: حوزه علمیه و مراکز پژوهشی آن آمادگی هر گونه همکاری در حوزه امنیت اجتماعی و اخلاقی را دارند و آن را جزء وظیفه ذاتی خود می دانند.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان فرمودند: جامعه از نیروی انتظامی انتظارات زیادی دارد و مردم اساسا با تلاش های این نیرو احساس آرامش می کنند و این سرمایه بزرگی است که خدا در اختیار  جامعه قرار داده و باید قدردان آن بود.

Please publish modules in offcanvas position.