تأکيد بر افزايش کارآمدي دستگاه قضايي94/04/06

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476416562500.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌هاي نماز جمعه روز پنجم تیر 94  با تأکيد بر اينکه نيازمنديم که دستگاه قضايي ما از اين کارآمدتر باشد، فرمودند: قوه قضاييه با کمک دولت و مجلس و ديگر نهادهاي فرهنگي بايد در زمينه کاهش جرايم و پيشگيري از وقوع جرم تلاش کند چرا که افزايش روز افزون پرونده‌ها در دادگاه‌ها زيبنده دستگاه قضايي نيست.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري عنوان کردند: امروز نيمي از زندانيان به خاطر مواد مخدر در زندان‌ها هستند و بخش ديگري نيز غير مستقيم به دليل مواد مخدر زنداني هستند امروز مواد مخدر صنعتي بلاي جان جوانان شده است و دشمنان از آن براي منحرف کردن جوانان استفاده مي‌کنند.

ایشان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به گذشت 9 روز از ماه مبارک رمضان، همگان را بر استفاده از فيوضات اين ماه با فضيلت و انس بيشتر با قرآن و خداوند و دستگيري از نيازمندان و صله رحم سفارش کردند.

امام جمعه قم سالروز رحلت حضرت خديجه کبري(س) را نيز تسليت گفتند و اين بانوي بزرگ را اول زن ايمان آورنده به رسول‌الله برشمردند که تمام دارايي‌اش را وقف تبليغ دين اسلام کرد.

Please publish modules in offcanvas position.