تفرش ميزبان طرح کشوري ضيافت ملکوت 92/04/19

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/55242.jpgدوره تربيتي اخلاقي ضيافت ملکوت باحضور مدير حوزه هاي علميه کشور و معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در مدرسه علميه امام صادق (ع) شهرستان تفرش برگزار شد .
اين طرح را معاونت تهذيب حوزه هاي علميه تدوين کرده است و هرسال در يکي از استان ها با حضور طلاب منتخب سراسر کشور برپا مي شود .
طرح ضيافت ملکوت با حضور بيش از 350 طلبه سراسر کشور درقالب سه دوره 10 روزه برگزار مي شود و در هر دوره حدود 120 طلبه شرکت مي کنند .
در 2 سال گذشته استان هاي زنجان و اصفهان ميزبان اين طرح بودند و امسال اين دوره در استان مرکزي و به ميزباني شهرستان تفرش برگزار مي شود .
مدير حوزه هاي علميه کشور در آيين افتتاح اين طرح فرمودند: اهتمام جدي به مباحث اخلاقي از اولويت هاي معاونت تهذيب حوزه هاست و بر اين اساس با راه اندازي اين دوره ها و دعوت از استادان مبرز اخلاقي سعي مي شود طلاب مباحث اخلاقي و کاربردي را فرا گيرند .
آيت الله حسيني بوشهري افزودند: تهذيب و تربيت يک طلبه مطابق مباني اسلامي موجب رضايت خداوند و پيامبر اسلام (ص) مي شود و اين مهم زماني امکان پذير است که طلاب خداوند و اهل بيت (ع) را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانند .

Please publish modules in offcanvas position.