تقدیر آیت الله حسینی بوشهری از فعالیت های دارالقرآن علامه طباطبایی94/10/26

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman2%202.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: دارالقرآن علامه طباطبایی امروز تبدیل به خانه بحث های حوزوی و محل رفت و آمد مراجع، بزرگان و استوانه های علمی حوزه شده است.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در سخنانی که در اولین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه و در جمع  علماء، فضلاء، مبلغان و طلاب در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد از فعالیتهای این دارالقرآن در حوزه علمیه تقدیر و تشکر کردند.

ایشان فرمودند: دارالقرآن علامه طباطبایی حقیقتاً منشأ خیرات و برکات فراوانی شده است، خانه علامه طباطبایی که دارالقرآن شده است، خانه مرکز تفسیر ماست و امروز مرکز معرفت و معارف و خانه تبلیغ ماست، این دارالقرآن امروز تبدیل به خانه بحث های حوزوی و محل رفت و آمد مراجع، بزرگان و استوانه های علمی حوزه شده است.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کردند: خانه علامه طباطبایی در گذشته جایگاه بسیار رفیعی داشته و هم اکنون نیز به خاطر نیت پاک آن عالم فقید و آن استوانه تقوا از باب «فِی بُیُوتٍ أَذِنَ اللّه ُ أَن تُرْفَعَ وَ یُذْکَرَ فِیهَا اسْمُهُ یُسَبِّحُ لَهُ فِیهَا بِالغُدُوِّ وَ الآصَالِ« روز به روز جایگاه خاص خودش را بیشتر پیدا کرده است.

Please publish modules in offcanvas position.