توصیه‌های آیت‌الله حسینی بوشهری به اعضای مجمع نمایندگان طلاب حوزه 93/02/04

http://bushehri.net/images/1000/1245/10/30001.jpegمدیر حوزه‌های علمیه کشور در توصیه‌هایی به اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تاکید کردند: ارتباط خود را با مراجع تقویت کنید.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري، دوم اردیبهشت ماه در نشست با اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم فرمودند: مجمع طلاب و نمایندگان باید در زمینه‎های مختلف گسترده‎تر و پویاتر از گذشته کار کند.
ایشان افزودند: همکاری میان مجمع و جامعه مدرسین و همچنین مرکز مدیریت و شورای عالی حوزه از حیث شکلی و اجرایی از اهمیت بسیاری برخوردار است و برگزاری جلسه مشترک میان معاونین حوزه و هیئت رئیسه مجمع به منظور بررسی راه‌‏های تعامل و همکاری مضاعف و معرفی افرادی از سوی حوزه به منظور پیگیری طرح‎ها و برنامه‎ها مطرح شده میان طرفین، از جمله زمینه‎های همکاری هستند.
عضو هيات امناء جامعه المصطفي عنوان کردند: به‎کارگیری افراد آشنا با نیازها و ضرورت‎های حوزه، مرکز مدیریت، شورای عالی و مجمع در راستای روان‌سازی کارها است که این مسئله نیز باید در دوره هفتم مجمع به صورت جدی‎تر دنبال شود.
ایشان بیان داشتند: اطلاع‌رسانی و ارتباطات عامل حیات و بقای فعالیت‎ها است؛ اگر از فعالیت‎ها و برنامه‎های مجمع نمایندگان اطلاع رسانی نشود و ارتباطات خود با مراجع عظام و بزرگان حوزه را به حداقل برسانید، نتیجه خوبی حاصل نمی‎شود؛ اگر مرکز و یا مجموعه‎ای از مسئله مهم اطلاع رسانی و ارتباطات جدا شود، به خودی خود منزوی شده و به فراموشی شپرده خواهد شد.
نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري خطاب به هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه تصریح کردند: ارتباط و دیدار با مراجع معظم تقلید و بزرگان حوزه باید در دستور کار این مجمع باشد؛ توصیه مراجع باید در همه حوزه‎ها مورد توجه مسولان قرار گیرد.

Please publish modules in offcanvas position.