درخواست رییس و اعضای شورای بوشهر از آیت الله حسینی بوشهری92/09/15

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/ShowImage.aspx.jpgرئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر روز گذشته باحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری طی دیداری که در یک فضای صمیمی انجام شد طرفین به ارائه دیدگاه ها و مطالبات خود از حوزه مدیریت شهری پرداختند .

برزگرزاده :مردم به امکانات ابتدایی دسترسی ندارند

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت : مردم استان بوشهر مردمی ولایت مدار و پشتیبان رهبری هستند و برخی خواسته های  به حق آنها امکانات ابتدایی است که به آن دسترسی ندارند .

وی افزود : در سایه تلاش مسئولان و مدیران حوزه شهری امکان رسیدن به مطالبات واقعی مردم دور از دسترس نیست که ضرورت همدلی و همکاری مسئولان برای نیل به خواسته های مردم احساس می شود .

وی با قدردانی از حضرت آیت الله حسینی بوشهری برای پیگیری مطالبات مردم استان در سطوح کلان ملی و استانی اظهار کرد : حضور چهره های همچون ایشان  مایه افتخار استان هستند که در مقاطع مختلف اقدامات ارزنده ای در راستای خواسته ها و منافع استان انجام داده اند .

برزگرزاده تصریح کرد : آیت الله حسینی بوشهری شخصیتی فرا استانی و فرا کشوری هستند که قرار گرفتن درجایگاه ارزشمند امام جمعه شهر مقدس قم ، و ارتباط نزدیک با مقام معظم رهبری افتخاری برای استان بوشهر است.

وی افزود :با حمایت های بزرگان استان از جمله آیت الله حسینی بوشهری و آیت الله صفایی بوشهری بدنبال اجرایی شدن خواسته های مردم و رشد و توسعه و آبادانی بوشهر هستیم .

نایب رییس شورا :تفرقه بین گروههای مختلف به ضرر توسعه استان می باشد

نایب رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت : استان بوشهرنیازمند انسجام همه نیروها است و  تفرقه بین گروههای مختلف به ضرر توسعه استان می باشد .

وی افزود : آیت الله حسینی بوشهری از افتخارات استان بوشهر است و از ایشان و آیت الله صفایی بوشهری انتظار می رود که به عنوان حلقه وصل  بین همه بزرگان استان زمینه ای ایجاد شود که  همه با تبعیت از این بزرگان با وحدت و هماهنگی بتوان کارهای خوبی برای  رشد و توسعه این استان انجام شود.

نایب رییس شورا با قدردانی از زحمات استاندار و فرماندار بوشهر یاداور شد : انتظارمی رود استاندار جدید بوشهر که از نیروهای توانمند است مدیرانی توانمندی انتخاب کنند که دلسوز بیشتری برای مردم و توسعه استان داشته باشند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور خواستار حمایت از شهردار منتخب شورای اسلامی شهر بوشهر توسط همه جریان ها شدند.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم اظهار داشتند :با نقدهای منصفانه و غیر فردی و حمایت از برنامه های شهردار بوشهر می توان گام های اساسی در راستای توسعه شهری بوشهر برداشت .

عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه با اعلام این که امروز بین بافت قدیم و جدید شهر بوشهر نباید به لحاظ امکانات شهری و زیرساخت ها فاصله باشد اضافه کردند: با توجه به رشد ساخت و ساز باید نظارت به گونه باشد که تازه واردی که به بوشهر وارد می شود تناقضی بین بافت قدیم و جدید احساس نکند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشتند: با وجود استاندار ، فرماندار و شهردار مردم از شورای شهر انتظار دارند که شما چه برنامه ای برای توسعه و آبادانی شهر دارید

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري افزودند :همه نگاهها به سوی شورای شهر است و با استفاده از کارشناسان خبره می توانید در جهت توسعه و آبادانی بوشهر گام بردارید.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری همیاری و همکاری را رمز موفقیت شورا دانستند و افزودند :شورای شهر مسئولیت سنگینی است  که در این عرصه ها کار کردن دشواری های خاص خود را دارد اما در گام اول مهمترین چیزی که باید وجود داشته باشد تدبیر و برنامه ریزی است .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.