روحانیت با قدرت اهداف بعثت پیامبر اعظم(ص) را ادامه می دهد95/02/17

http://bushehri.net/images/0000/2/1/232/IMG17351873.JPGمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: روحانیت پرچمدار دین خدا است و هیچ گاه نباید نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت باشد، چرا که رسالت ادامه اهداف بعثت را بر عهده دارد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، در همایش بزرگ ائمه جمعه و جماعات و روحانیون استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با تبریک عید مبعث، فرمودند: روحانیت همان طور که در جامعه و با آحاد مردم در ارتباط است، باید اخلاق پیامبراکرم (ص)  که الگوی همه عالم است را در گستره جهانی ترویج دهد.

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کردند: اگر می خواهیم در جامعه موفق شویم، باید پیرو کردار و منش پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و ادامه دهنده راه بعثت باشیم.

ایشان با بیان این که دو عامل کلیدی در رفتار و منش حضرت محمد (ص) بود که می توان به معجزه آن حضرت که همان کتاب آسمانی قرآن و دیگری اخلاق متعالی ایشان اشاره کرد، افزودند: حضرت محمد (ص) با رفتار شایسته و اخلاق نیکو چنان دشمنان خود را جذب می کردند که حتی دوست داشتند تلاوت قرآن را از زبان آن حضرت بشنوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در توصیه ای به روحانیون با تاکید بر این که مبلغین باید تابلوی خلق عظیم و سیمای پیغمبر (ص) را در بین آحاد مردم تبیین و ترویج نمایند، ابراز داشتند: روحانیت پرچمدار دین خدا است و هیچ گاه نباید نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت باشد، چرا که رسالت ادامه اهداف بعثت را بر عهده دارد.

مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه به  شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل" اشاره کردند و فرمودند: موضوع اقتصاد مقاومتی باید توسط ائمه جمعه و جماعات و روحانیون به درستی تبیین و فرهنگ سازی شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.