ضرورت استفاده از روش های نویت در عرصه تبلیغ92/07/02

http://www.bushehri.net/images/boshehri-llll_171918.jpgامام جمعه قم با تاکید بر این که باید از روش‌‌های نوین در عرصه تبلیغی استفاده کرد ابراز داشتند: منتظر ماندن جمعیت و آماده بودن منبر برای سخنرانی از روش‌های قدیمی است و این گونه شیوه‌ها به تنهایی جواب نمی‌دهد.

حضرت آیت‌الله سید هاشم  حسینی‌بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  خاطرنشان کردند: عرصه تبلیغی جوانان را در اولویت قرار دهید چرا که آنها به هر خیری زودتر توجه می‌کنند.

 
عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري فرمودند:مبلغان در کنار فراگیری زبان که اولویت اجتناب‌ناپذیر تبلیغ در عرصه بین الملل است باید محتوای تبلیغی دین را نیز به مخاطبان ارائه دهند.

عضو هيات امناء جامعه المصطفي عصر دیروز  در مراسم افتتاحیه دوره‌های آموزشی مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین‌الملل اظهار داشتند: افتخارآمیز است که مبلغانی خود را وقف اسلام و مکتب اهل‌بیت‌(ع) کرده‌اند تا بتوانند منادی فریاد مظلومیت دین و زمینه‌ساز اعتلای کلمه ‌الله در کل جهان باشند.

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري، با اشاره به این‌که انبیا(ع) و شهدا به حال این گونه مبلغان غبطه می‌خورند اظهار داشتند: کسانی که به تبلیغ دین خدا می‌پردازند واسطه فیض الهی هستند و ارتباط میان خدا وبنده را برقرار می‌کنند.

ایشان با تاکید بر این که مبلغان مجموعه خیرخواهان دین هستند خاطرنشان کردند: مبلغان بایدها و نباید‌ها را بر اساس  دستور خداوند به جامعه ارائه می دهند.

آیت‌الله حسینی بوشهری، با بیان این‌که مبلغان باید عامل به دستورات دین باشند تصریح کردند: اگر مبلغان در مقام عمل و در اجرای ضروریات  اولیه دین دچار اشکالاتی باشند نمی‌توانند به خوبی دین خدا را برای جامعه ارائه کنند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با تاکید بر این که امروز شرایط و یژه‌ای را در جهان شاهد هستیم اظهار داشتند: شیوه کار امکانات و تجهیزاتی که در اختیار ما است، با ابزار و امکانات دشمنان بسیار متفاوت است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.