ماه رمضان ماه مسابقه عبادت خداوند است95/03/22

http://bushehri.net/images/namazjome/1618615.jpgخطیب جمعه قم حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای شهر برگزار شد، در سخنانی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشتند: ماه رمضان ماه مسابقه عبادت خداوند است و خداوند به این مسابقه نگاه می‌کنند و در مقابل ملائکه به بندگان خود افتخار می‌کند.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري ابراز داشتند: بر اساس روایات حسنات در این ماه چندین برابر ثبت می‌شود و گناهان در این ماه بخشیده خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور فرمودند: فرصت‌های طلایی در ماه مبارک رمضان وجود دارد و انسان باید از این فرصت برای توبه و انابه استفاده کنند.

ایشان در ادامه با یادآور شدن ماهیت شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار داشتند: این شورا بار سنگینی را در عرصه‌های فرهنگی بر دوش دارد.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز داشتند: متأسفانه فیلمی تهیه می‌شود و به اکران عمومی درمی‌آید و تهیه‌کنندگان آن پول‌های هنگفتی از این راه به دست می‌آورند درحالی‌که مسئولان می‌بایست نظارت لازم را داشته باشند و چنین نمی‌شود و بعد از مدت‌ها مبادرت به جلوگیری از این فیلم می‌کنند که این امر زیبنده جامعه اسلامی نیست و نباید اجازه داد ولنگاری فرهنگی در جامعه رواج یابد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.