ابقاء نمايندگان ولي فقيه دو استان در سمت ریاست شوراهای استانی حوزه توسط آیت الله حسینی بوشهری94/01/24

http://bushehri.net/images/ICON/2/zamanm.ir%202.jpgمدير حوزه‎هاي علميه کشور، در احکام جداگانه‎اي، نمايندگان ولي فقيه در استان‎هاي سيستان و بلوچستان و زنجان را در سمت رياست «شوراهاي استاني حوزه»، ابقاء کردند.

حضرت آيت الله سيدهاشم حسيني بوشهري «دامت‎برکاته»، با صدور احکام جداگانه‎اي، آيت الله عباسعلي سليماني و حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي را به مدت سه سال به ترتيب در سمت رياست «شوراي حوزه علميه سيستان و بلوچستان» و «شوراي حوزه علميه استان زنجان» ابقاء کردند.

مدير حوزه‌هاي علميه کشور در اين احکام، خطاب به نمايندگان ولي فقيه در استان‎هاي سيستان و بلوچستان و زنجان آورده‎اند: «اميدوارم بر اساس مقررات و شرح وظايف شوراي حوزه استان، در راستاي اهداف سلف صالح و مصالح عاليه حوزه، نسبت به رشد و گسترش فرهنگ غني تشيع اقدام نموده و زمينه رضايت حضرت ولي‌ عصر‌(عج) را فراهم نماييد».

بر پايه اين گزارش، نظارت بر عملکرد مديريت حوزه استان، بررسي و تصويب پيشنهادات مدير حوزه استان در خصوص خط مشي‌هاي داخلي براساس ويژگي‌ها و ضرورت‌هاي استاني در چارچوب مصوبات شوراي عالي حوزه‌هاي علميه و نيز سياست‌گذاري نحوه و ميزان ارتباط حوزه علميه با نهادهاي حکومتي استان از وظايف و مأموريت‎هاي روسا و اعضاي شوراهاي استاني حوزه می‎باشد.

تلاش براي جلب مشارکت‌ها در امور حوزه‌هاي علميه استان و مراکز حوزوي در چارچوب سياست‌هاي کلان و مصوبات شوراي عالي حوزه‌ و تأييد معاونان پيشنهادي مدير حوزه استان به منظور ارجاع به مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه کشور جهت تأييد نهايي، بخش ديگري از وظايف اين شوراها محسوب مي‌شود.

Please publish modules in offcanvas position.