مرزهای خانواده‌ها شکسته شده است93/01/22

http://bushehri.net/images/namazjoume/6.pngامام جمعه موقت قم حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه امروز  اظهار داشتند: برخی از مرز‌ها در جامعه امروز و در خانواده‌ها شکسته شده زیرا حتی کشوری که مرز‌هایش کنترل نشود دشمن به آن حمله می‌کند و به صورت حتم خانواده‌ای که نتواند مرزهای زندگی خود را حفظ کند دشمن به آن حمله می‌کند و این موضوعی است که باید به آن توجه کرد.

ایشان با اشاره به اینکه حتی زمین فوتبال دارای مرز است عنوان کردند: برخی عنوان می‌کنند نباید قرآن و دستورات الهی دارای مرز باشند و این موضوع در حالی است که مرزهای بسیار زیادی در دین اسلام وجود دارد.

حضرت آیت الله سید هاشم  حسینی بوشهری با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) اظهار کردند: باید انسان به دنبال علم باشد تا قدر و منزل انسان حفظ شود و باید انسان تقوا پیشه کند تا احساس بی‌نیازی کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشوردر ادامه فرمودند: علم و قناعت و بی‌نیازی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید انسان در تمامی زندگی خود به کار ببرد تا بتواند سعادت زندگی خود را بدست بیاورد.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشتند: در روایات توصیه شده حتی به مرزهای الهی نیز نزدیک نشویم چه برسد به اینکه مرزهای الهی را زیر پا بگذارد.

استاد حوزه علمیه قم انجام برخی از اعمال مشتبه نیز در اسلام توصیه نشده است تصریح کردند: اگر خداوند مرزی تعیین کرده نباید انسان از آن عبور کند و این موضوعی است که به صورت مشخص در قرآن مورد اشاره قرار گرفته است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.