فعالیت بهائیت در مدارس کشور92/08/12

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/125.jpg نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري و مدیرحوزه های علمیه کشور با اشاره به وظیفه سنگین روحانیت و مبلغان دینی فرمودند: امروز در مدارس کشور شاهد فعالیت بهاییت هستیم به طوری که تفکرات آنها به راحتی تبلیغ می شود.
حضرت آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در همایش طلایه داران تبلیغ استان همدان با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن شیعه تمام همت خود را به کار گرفته است، افزودند: ایجاد پایگاه در کشور برای فعالیت های تبلیغی بهاییت و ضد دینی در دستور کار دشمنان است که باید مراقب آن بود.

ایشان با اشاره به تلاش دشمن برای دور کردن جوانان از مسیر دین تصریح کردند: تهاجم فرهنگی ، کشتار شیعه در کشورهایی چون سوریه و عراق، ترور مرزبانان ایران اسلامی و مسائلی از این دست در راه مقابله با اسلام صورت می گیرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به وظیفه سنگین روحانیت و مبلغان دینی ابراز داشتند: امروز در مدارس کشور شاهد فعالیت بهاییت هستیم به طوری که تفکرات آنها به راحتی تبلیغ می شود. روزی بهاییت در کشور جرأت اعلام وجود نداشت اما امروز یک دانش آموز بهایی به راحتی فکر خود را در مدرسه مطرح می کند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به تعریف پیامبر(ص) از مبلغان دینی ابراز داشتند: پیامبر(ص) از روحانیون و مبلغان به عنوان حلقه های وصل بین خدا و بنده خدا یاد کرده که این موضوع نشان از سنگینی مسئولیت آنان دارد.

ایشان در ادامه با بیان اینکه محرم ماه امر به معروف و نهی از منکر است، ابراز داشتند: با شروع شدن این ماه انتظارات از قشر روحانیت و مبلغان هم بیشتر می شود چراکه باید به بیان حقایق و ممانعت از خرافه گویی بپردازند.

عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه خطاب به روحانیون و مبلغان حاضر در جمع بیان داشتند: سعی کنید سئوالات و شبهات در ذهن جوانان را برطرف کنید و نگذاریم نسل جوان از ما دور شوند.

ایشان با اشاره به اینکه ویژگی تبلیغ اهل بیت(ع) اسلام شناسی است یادآور شدند: مبلغ با انجام مطالعات بیشتر در تمام زمینه ها باید حلال و حرام خدا را بشناسد و برای مردم الگو باشد.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشتند: مبلغان باید در تمام زمان ها با مردم ارتباط داشته باشند و برای آن ها برنامه تولید کنند. باید بر روی بحث هایی مانند درس ها و عبرت های عاشورا و سبک زندگی بیشتر کار شود.

رئيس هيات علمي بعثه مقام معطم رهبري در پایان سخنانش نخستین و بهترین اولویت جامعه را برخوردار از نسل جوان دانست و گفت: روحانیت باید در تمام لحظات از این ظرفیت استفاده کنند.

دیدگاه‌ها   

ناشناس
#4 ناشناس 1395-06-17 07:03
خیانت به ملت شده چرا همه سکوت کردندچرا ساکتند
نقل قول کردن
محمد
#3 محمد 1395-05-28 13:23
وعده حقی است که که خدا داده باید صبور بود تا براین غمها پیروز شد و صبر به نظر من در همه حال به یاد خدا بودن است
نقل قول کردن
ثقلین
#2 ثقلین 1395-05-01 07:56
خدایا مرا را از گمراهی آشکار از خواب غفلت از لجبازی ها نجات بده
نقل قول کردن
ایروانی
#1 ایروانی 1395-02-19 03:55
سلام علیکم بنده قصد دارم از این رسانه استفاده کنم از دور دست آیت الله حسینی بوشهری را ببوسم و بخاطر پیگیری های ایشان در همه زمینه ها تشکر و قدردانی کنم و ایشان بدانند مردم استان بوشهر دوست دار شان هستند و به وجودشان افتخار می کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.