مرحله نهایی سومین دوره المپیاد علمی حوزه‌های علمیه برگزار می شود94/06/14

http://bushehri.net/images/ICON/1/89%202.jpgمرحله نهایی سومین دوره المپیاد علمی حوزه‌های علمیه، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه جاری در قم برگزار می شود.

مرحله نهایی سومین دوره المپیاد علمی حوزه‌های علمیه، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه ۱۳۹۴ در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی (عج) جمکران با حضور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار می شود.

در مرحله نهایی این دوره، ۱۸۱ طلبه به رقابت با هم می پردازند که صبح روز چهارشنبه ۱۸ شهریور در امتحان تستی و بعد از ظهر همین روز در امتحان تشریحی شرکت می کنند.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی و آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور از سخنرانان آغازِ مرحله نهایی این دوره هستند که صبح روز سه شنبه ۱۷ شهریورماه از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

در اختتامیه سومین دوره المپیاد علمی حوزه‌های علمیه، برگزیدگان تجلیل و به عنوان نخبگان حوزوی به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه معرفی می‌شوند تا مورد حمایت قرار گیرند.

شایان ذکر است سومین المپیاد علمی حوزه در رشته‌های ادبیات، علوم عقلی، علوم نقلی، فقه و اصول سطح یک و فقه و اصول سطح عالی برگزار شد.

دیدگاه‌ها   

ناشناس
#4 ناشناس 1395-06-05 15:15
باید دید چه کسی رستگار واقعی است که خوشا به حالشان شود
نقل قول کردن
اسلامی
#3 اسلامی 1395-05-31 12:47
شما چرا اجازه میدهید که داعش وارد کشور ایران شوند
نقل قول کردن
نجاشی زاده
#2 نجاشی زاده 1395-04-25 20:10
خوشا به حال رستگاران
نقل قول کردن
امیرعلی فغانی
#1 امیرعلی فغانی 1395-04-24 06:46
سلام علیکم جناب آیت الله حسینی بوشهری چه طلبه ها چه مردم کشورمان مخصوصا مردم ولایت مدار بوشهر از شما و عملکرد شما راضی اند در قلب های بسیاری از مردم جا دارید چه مدیر حوزه های علمیه کشور باشید چه در جای دیگری فعالیت کنید وجود شما برای ما برکت است ما قدردان هستیم و از خداوند منان سلامتی شما را خواهانیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.