تسخیر لانه جاسوسی هیمنه آمریکا را در هم شکست95/09/03

امام جمعه قم در بخش دوم خطبه‌های نماز جمعه به مناسبت روز دانش آموز اشاره کردند و فرمودند: راهپیمایی 13 ِآبان با حضور پرشور دانش آموزان، مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد، این روز مصادف با سالروز کشتار دانش آموزان توسط رژیم طاغوت، تبعید امام و تسخیر لانه جاسوسی بود.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس قم برگزار شد،فرمودند: کشتار دانش آموزان و تبعید امام ضربه ای بود که دشمن به ملت ایران وارد کرد و ملت ایران را داغدار کرد، اما تسخیر لانه جاسوسی ضربه بزرگی بود که ملت ما و امام راحل (ره) بر آمریکا وارد کرد و هیمنه آمریکا را در هم شکست.

امام خمینی (ره) پیش بینی کرده بودند که این جا سفارتخانه نیست، بلکه مرکز توطئه است و اگر به دشمن مجال داده می‌شد، آنها کودتای 28 مرداد را یک بار دیگر تکرار می‌کردند، اما مجال پیدا نکردند و در این جهت با حضور دانشجویان موفق نشدند.

امام (ره) پس از اشغال لانه جاسوسی فرمود خوب جایی را گرفتید، حال که گرفتید آن را حفظ کنید، همچنین امام فرمودند که باید به انقلاب دوم از آن یاد کرد، یک انقلاب به سقوط شاه انجامید و یک انقلاب جلوه ضداستکباری انقلاب ما را به نمایش گذاشت.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: این مسئله، مسئله عادی نبود، گرچه زود به حاشیه رفت؛ رهاورد تسخیر لانه جاسوسی 70 جلد کتاب از اسنادی بود که در لانه جاسوسی پیدا شد، بنابراین مقام معظم رهبری (مدظله) حق دارد که بگوید چرا خبری که از توطئه ای که در لانه جاسوسی گذشته در کتاب‌های دانش آموزان ما نیست، چرا نسل امروز ما نباید از آنچه که اتفاق افتاده است، اطلاع داشته باشند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.