مسئولین بودجه لازم به فرهنگ عمومی اختصاص دهند95/09/03

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس قم برگزار شد فرمودند:فرهنگ زیربنای جامعه است؛ فرهنگ بیمار باعث افول جامعه است و فرهنگ سالم باعث رشد جامعه است، امروز خیلی از مسائل اقتصادی و سیاسی کشور ما از رهگذر فرهنگ است.

ایشان ادامه دادند: فرهنگ اهل بیتی که در جامعه ما حضور و وجود دارد و عشق به اهل بیت (ع) و توسعه این فرهنگ می‌تواند بر اقتصاد، سیاست و اسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار باشد.

امام جمعه قم گفت: انتظار ما از مسئولین این است که بودجه لازم برای فرهنگ عمومی اختصاص داده شود و مصوبات فرهنگ عمومی ضمانت اجرایی پیدا کند که متأسفانه اینچنین نیست.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشتند: در آستانه شهادت حضرت رقیه (س) هستیم که مصیبت بزرگی بر اهل بیت (ع) وارد شد، همچنین در روز هفتم صفر در آستانه شهادت امام حسن مجتبی (ع) هستیم که به محضر امام زمان (عج) تسلیت می‌گوییم و امید است که اربعین امسال پرشورتر برگزار شود و در اوج امنیت، مردم ارادت خود را به اهل بیت (ع)نشان دهند.

ایشان با اشاره به موضوعات منطقه ای، عنوان کردند: ارتش عراق و نیروهای منطقه ای وارد موصل شدند که امید است شر تروریست‌ها از عراق کنده شود، در سوریه وضعیت خوبی برقرار است که امید است شهر حلب هم آزاد شود؛ همچنین در لبنان انتخاب رئیس جمهوری که شریک حزب الله است واقعه خوبی است و امید است که این مقاومت ادامه پیدا کند

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.