کارنامه ننگین آمریکا در رابطه با ایران95/09/03

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس قم برگزار شد فرمودند: آمریکا در طول این مدت ضربات زیادی بر ملت ما وارد کرد؛

گرفتن فرصت‌های طلایی از مردم ما، ایجاد ساواک برای ایجاد خفقان در جامعه ما در حقیقت حمایت از گروه‌های تروریستی در طول 38 سال انقلاب ما، راه انداختن جنگ تحمیلی، ساقط کردن هواپیما و شهید شدن 290 نفر از مردم ما و شبیخون فرهنگی به جامعه ما کارنامه سیاه آمریکاست.

امام جمعه قم ادامه دادند: اقداماتی که از سوی شبکه‌های مجازی و ماهواره ای علیه ملت ما وجود دارد، حضور در عراق، سوریه، لبنان و افغانستان، حمایت از سعودی‌ها در جنگ خانمان سوز علیه یمن و حمایت از اسرائیل علیه فلسطین بخشی از کارنامه ننگین آمریکاست.

حمله آمریکا به 50 کشور پس از جنگ جهانی دوم/امروز در آمریکا بحران عجیبی حاکم است

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشتند: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم، به 50 کشور حمله کرده است، در 53 کشور کودتای نظامی کرده است و در 20 کشور تحریم اقتصادی داشته است.

آنچه امروز در صحنه سیاسی آمریکا از زبان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا می‌شنویم، جای تردید دارد و نشان می‌دهد که در داخل آمریکا بحران عجیبی حاکم است؛ یکی از نامزدها می‌گوید که آمریکا 20 تریلیون بدهی دارد، برخی مکان‌ها امکانات رفاهی و بیمارستان و امکانات اولیه ندارد.

ترامپ اعتراف می‌کند که آمریکا در مسائل اجتماعی کشوری بحران زده است و قتل و خشونت و مسئله نژادی و چالش‌های بزرگ در آمریکا وجود دارد و خود آمریکا به این مسئله اعتراف کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری یادآور شدند: امروز در مسئله قضایی و کیفری تبعیض نژادی بین سیاه پوستان و سفیدپوستان وجود دارد، می‌گویند که مرگ سیاه پوستان آمریکا امری طبیعی است، ترامپ می‌گوید که امروز سیاه پوستان آمریکا در جهنم زندگی می‌کنند، مگر اینجا کشور جنگ زده است، 4 هزار نفر در زمان اوباما در شیکاگو کشته شدند.

75 درصد آمریکایی‌ها معتقدند که کشور آمریکا در مسیر سراشیبی و نادرستی قرار گرفته است، امروز سخن از جدایی تگزاس و کالیفرنیا است و می‌گویند که با یک رفراندوم از آمریکا جدا کنیم که امید است که روزی شاهد فروپاشی آمریکا باشیم.

امروز آنچه که جای تعجب است، این است که برخی در کشور می‌گویند که شعار و جمله ای که مطرح می‌شود که هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، این سخن از روی تعصب و لجاجت است، وقتی ملت ایران در روز 13 آبان و روز قدس، شعار مرگ بر آمریکا می‌دهند، یعنی مرگ بر زیاده خواهی، مرگ بر سلطه طلبی و مرگ بر ظلم و مرگ بر دخالت بیجا؛ این شعارها با منطق عقل و دین سازگاری دارد.

ما علیه سلطه طلبی و زیاده خواهی شعار می‌دهیم، آیا این تعصب و لجاجت است، عده ای مطرح می‌کنند، اگر ارتباط ما با آمریکا درست شود، حلال مشکلات است؛ مقام معظم رهبری (مدظله) فرمودند که نمونه آن برجام است، آیا مشکلات ما برطرف شد.

آقای ظریف کیفرخواست بلندبالایی در یکی از مجامع بین المللی علیه آمریکا و بدعهدی آمریکا مطرح کردند، اما آنها به این کیفر خواست پاسخ درستی ندادند، رئیس جمهور آمریکا دوباره شرایط اضطراری با ایران را تمدید کرد و گفته است که هنوز مشکلات ما با ایران رفع نشده است.

ما باید از ملت ایران تشکر کنیم که در همه صحنه‌ها حضور دارند و به تعبیر امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) تا زمانی که آمریکا آدم نشود، این حالت در ملت ما وجود خواهد داشت.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.