امروز دغدغه اصلی کشور ما زندگی و معیشت مردم است95/09/05

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز دغدغه اصلی کشور ما زندگی و معیشت مردم است و لغو سخنرانی یک شخصیت سیاسی ارزشی ندارد، فرمودند: معتقدم مسؤولان باید از ایجاد تنش بین مردم جلوگیری کنند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»،  در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها در سبزوار، با بیان اینکه بانک‌های کشور ما تا بانکداری اسلامی فاصله زیادی دارند، اظهار کردند: آنچه در بانکداری در جامعه ما در حال اجرا است نیازمند ترمیم و تکمیل است و تاکنون مسؤولان تلاش‌های خود را در این مسیر انجام داده‌اند.

ایشان یکی از مهم‌ترین دلایل فاصله بانک‌های کشور تا بانکداری اسلامی را دریافت‌های سودهای کلان بانکی دانستند و افزودند: مراجع تقلید در مورد بانکداری اسلامی موضوعاتی مطرح کردند و این سودهای کلان برای مردم مشکلات متعددی ایجاد می‌کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: تغییر رویکرد بانک‌های ما به بانکداری اسلامی راهکاری‌های زیادی وجود دارد و حتی در کشورهایی که اسلام در آن مطرح نشده سودهای بسیار کمتری نسبت به بانک‌های ما دریافت می‌کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر اینکه دریافت‌های سودهای کلان بانکی اقتصاد کشور ما را دچار مشکل کرده است، بیان کردند: گاهی مراکز صنعتی و تولیدی ما برای پرداخت سودهای بانکی با مشکلاتی روبرو می‌شوند بنابراین مسؤولان باید تدابیر لازم را انجام دهند تا صنعت کشور با این سودهای بانکی دچار رکود نشود.

ایشان  همچنین شخصیت آیت‌الله موسوی اردبیلی را تأثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی عنوان کردند و بیان کردند: مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی یکی از مراجع بزرگ و بادانش جهان اسلام بود.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: جایگاه چنین شخصیتی در بین مردم و علما خالی است و امیدواریم طلاب و روحانیون ما از شیوه زندگی آیت‌الله موسوی اردبیلی بهره ببرند.

آیت الله حسینی بوشهری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شخصیت‌های سیاسی از محافل مذهبی برای تبلیغات جناحی استفاده می‌کنند، افزودند: معتقدم مسؤولان باید از تنش‌های این‌چنینی که ذهن مردم را مشغول می‌کند به‌شدت جلوگیری شود.

ایشان با بیان اینکه مسؤولان نباید لغو سخنرانی یک شخصیت سیاسی را این‌قدر موردتوجه قرار دهند و به حمایت‌های متعدد از سخنران بپردازند، تصریح کردند: امروز دغدغه اصلی کشور ما زندگی و معیشت مردم است و لغو سخنرانی یک شخصیت سیاسی ارزشی ندارد لذا باید حرکتی انجام دهیم تا کمتر باعث ایجاد تنش در بین مردم شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری یادآور شدند: در این‌گونه محافل سخنرانی که کسی می‌خواهد موضوع بحث خود را بازگو کند باید به اطراف خود توجه داشته باشد تا هرگز باعث ایجاد شبهه و مشکل در فضای داخلی کشور نشود.

دیدگاه‌ها   

علی زاهد
#3 علی زاهد 1395-09-11 14:53
سلام علیکم درود می فرستم بر آیت الله حسینی بوشهری این تفکر بزرگان و انسانهای خالص است که در فکر دغدغه واقعی مردمند خدا می بیند و خدا می شنود مظلومیم اما با این حرفها احساس میکنم مدافعی داریم دمت گرم
نقل قول کردن
ناشناس
#2 ناشناس 1395-09-08 10:05
مرگ بر سرمایه دار
حرفاتون به من آرامش میده
نقل قول کردن
مریدی
#1 مریدی 1395-09-06 06:02
دمت گرم حاجی گل گفتی فکر یک روحانی باید این باشه اگر نتونه کمک کنه حداقل واقعیت رو بگه مرسی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.