غرب بدون جلب نظر جمهوری اسلامی در خاورمیانه قادر به انجام کاری نیست95/09/06

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه غرب در سطح خاورمیانه بدون جلب نظر جمهوری اسلامی قادر به انجام کاری نیست، فرمودند: اگر کشور بر اساس دیپلماسی غرب اداره می‌شد قطعاً نظام جمهوری اسلامی به گمراهی رفته بود.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، ظهر دیروز در اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان سبزوار که در حسینیه باقرالعلوم برگزار شد، با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) برای مقابله با هرگونه هجمه فرهنگی و نظامی دستور تشکیل نیروی مردمی بسیج را صادر کرد، اظهار داشتند: امروز بسیجیان سراسر کشور با تجمع خود عهد و پیمانی جدید را با بنیان‌گذار انقلاب بستند تا همیشه در عرصه‌های مختلف جهادی حضوری محکم و مؤثر داشته باشند.

ایشان با اشاره به نخستین پیش‌گویی قرآن در مورد ایجاد بسیج، افزودند: قرآن کریم در سه آیه فرموده بود که اگر پاسدار باورهای اعتقادی و اسلامی نباشید خداوند قومی دیگر را جایگزین شما می‌کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دومین پیش‌گویی قرآن در زمان رسول اکرم (ص) بوده است، بیان کردند: رسول کرم (ص) به سلمان فارسی می‌گوید که کسانی از قوم و ریشه تو هدایت و رهبری جامعه اسلامی را بر عهده می‌گیرند.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: در پیش‌گویی سوم قرآن ویژگی‌های کنونی بسیج را یادآوری می‌کند و می‌گوید این گروه از قوم و ریشه سلمان فارسی هیچ‌گاه صحنه‌های مبارزه با کفر را ترک نمی‌کنند.

ایشان با بیان اینکه امروز بسیج در کشورهای اسلامی همانند سوریه و لبنان الگوبرداری شده است، عنوان کردند: بسیجیان کسانی نیستند که اسلحه بر دوش می‌گیرند بلکه دارای ویژگی‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأثیرگذاری بسیج در ابعاد مختلف اجتماعی، تصریح کردند: بسیجی هیچ‌گاه در دوران پس انقلاب اسلامی محدود نشده و اکنون تمامی امت اسلامی برای مقابله با دشمنان بسیجی شدند.

غربی‌ها در مقابل اراده و عظمت ملت ما تسلیم‌شده و می‌دانند در سطح خاورمیانه بدون جلب نظر جمهوری اسلامی قادر به انجام کاری نیستند.

ایشان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی را بدون بسیج نمی‌توان تصور کرد، فرمودند: در دوران جنگ تحمیلی وزیر امور خارجه ما به کشور عراق سفر کرد و صدام به وزیر اعلام کرد که گروهی در ایران با پیشانی‌بندهای سبزرنگ تا هر نقطه که بخواهند می‌توانند پیش بروند و از چیزی جز خداوند نمی‌ترسند.

اگر نوای دل‌نشین بسیج در کشور طنین‌انداز شود قطعاً هیچ کشوری به ما چشم طمع نخواهد داشت و تفکر بسیجی در بسیاری از صحنه‌ها نقش مهمی دارد.

امام‌جمعه قم با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی مسؤولان نظام از تفکر بسیجی، یادآور شدند: بسیجی بر اساس حق عمل می‌کند و به دنبال معیارهای حقیقی است.

آیت الله حسینی بوشهری ولایت مدار بودن را یکی از ویژگی‌های بسیجیان دانستند و افزودند: تمامی نیروهای بسیجی الزام کامل به‌فرمان ولی‌فقیه دارند و در جامعه اگر سخنی از سوی رهبری بازگو شد نباید سخنی در مقابل مقام معظم رهبری گفته شود.

ایشان با بیان اینکه شعار اقتصاد مقاومتی با بهره‌مندی از نیروهای بسیجی تحقق پیدا می‌کند، بیان کردند: اکنون بسیج برای رفع مشکلات محرومان در مناطق کمتر توسعه‌یافته کشور حضور پیدا می‌کند و به زیبایی معنای سازندگی و جهاد را نشان می‌دهند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را یکی دیگر از ویژگی‌های نیروهای بسیجی عنوان کردند و افزودند: بسیجی باید خود را با سخنان رهبری تطبیق دهد و در مسیر اجرای فرمان رهبری گام بردارد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه اگر کشور بر اساس دیپلماسی غرب اداره می‌شد قطعاً نظام جمهوری اسلامی به گمراهی رفته بود، تصریح کردند: دشمنان در اتاق‌های بسته برای ما برنامه‌ریزی می‌کنند ولی بسیجی هرگز اجازه نفوذ دشمنان را در مسائل داخلی نمی‌دهد.

ایشان با تأکید بااینکه نیروهای بسیجی همانند دوران دفاع مقدس آماده نبرد با دشمنان هستند، یادآور شدند: امروز مدافعان حرم ما در جبهه‌های اسلامی برای دفاع از اسلام و اهل‌البیت (ع) در حال نبرد با دشمنان هستند بنابراین جوانان ایران اسلامی به‌سوی جبهه‌های دفاع از حرم اهل‌ بیت (ع) می‌شتابند.

دیدگاه‌ها   

علوی
#1 علوی 1395-09-08 11:08
سلام و درود بر شرفتان مقتدرانه سخن میگوییدآدم حض میکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.