عیادت آیت الله حسینی بوشهری از آیت‌الله علوی شریعتمدار در مشهد95/09/10

در پی بستری شدن آیت‌الله سیدمحمدحسن علوی شریعتمدار در یکی از بیمارستان‌های مشهد٬ حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، از وی عیادت کردند.

در پی بستری شدن آیت‌الله سید محمد حسن علوی شریعتمدار به دلیل شکستگی از ناحیه پا٬ در یکی از بیمارستان‌های مشهد٬ جمعی از مسئولان و تعدادی از علمای دینی٬ روز گذشته٬ هشتم آذرماه٬ از وی عیادت و برای طول عمر و سلامتی ایشان دعا کردند.

همچنین بنا بر این گزارش بیت ایشان با تقدیر و تشکر از مردم ضمن اعلام این خبر از مردم سبزوار خواستند تا ضمن خودداری از حضور در بیمارستان مشهد برای سلامتی و بهبود ایشان دعا کنند.

یادآور می‌شود، آیت‌الله سید محمد حسن علوی شریعتمدار، فرزند سید محمد مهدی و نوه آیت الله حاج سید محمد ابراهیم علوی از علمای بزرگ سبزوار و از ائمه جماعت و مروجین دین اسلام در قرن معاصر است که از جانب مادری نیز نوه حاج میرزا حسین پیشنمازی (حاج میرزا حسین کوچک) است. وی در ۲۸ رمضان (۱۳۴۹ ه.ق) مطابق با بهمن ماه (۱۳۰۹ ه.ش) در سبزوار پا به عرضه وجود گذاشت و فردی پارسا، متقی، خدمتگزار مردم، بی آلایش و ساده است که درب خانه‌اش به روی همه مردم باز و مقبول اکثر مردم است.

 این عالم بزرگ دینی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای در سبزوار داشت و در گزارشات ساواک از وی٬ فردی متعصب در دین و طرفدار امام خمینی(ره) ذکر شده است.

وی تحصیلات مقدماتی علوم دینی را نزد آیت الله حاج میرزا حسن سیادتی، آیت الله عندلیبی، فخر الدین افقهی و تحصیلات عالیه را در قم از محضر آیات عظام آیت الله گلپایگانی، شریعتمداری، خمینی، مشکینی، سبحانی، حائری و علامه طباطبایی گذرانده است.

دیدگاه‌ها   

احسان
#2 احسان 1399-04-17 01:26
علما عمر خوبی دارند خدا نگهدارشان باشه
نقل قول کردن
ناشناس
#1 ناشناس 1395-09-10 17:43
آیت الله بوشهری خدایی مرد نازنینی هستند خدا حفظشون کنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.